Jumaat, 30 November 2012

TUJUH!!!!




Kowg igt sng ke nak wat muka comey cam ni (comey ke muahaha)
Muka lau xcomey wat lagu mana pun mmg xcomey lah bluwekkkk

smlm g blog ai..tgk dia wat memek muka cam aku wat ni..dia xpelah mmg sejak lam perot datin biah mmg dah comey haha
wat lagu mn pun comey manjang..muka aku????hahahahaktuiii kehkehkehkeh

ada apa ngan TUJUH?will see tomorrow…wuuuhuuuuu



tu pic dah abis comey aku rasa kahkahkahkahhhhhhhhhh

8 ulasan:

  1. cantek je kulit kau takde kedut. muka aku ni, kerut skit pun abis kluar semua kedut2! hahaha..

    wei, ada apa dgn 7 tu??

    BalasPadam
  2. anniversary ke 7 kak el? teka je huhu

    BalasPadam

  3. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    BalasPadam
  4. ngader tau koo dikkk
    saje jee nak bikin suspen ngan TUJUH tuuu
    haper lah tuu

    ko kan leh kiree kan .. kang koo tu nak btahu ko dah 7 bulan ! muhahahahahahha ... meletopssssssssssssssssss !!!! ;))
    ( ku tengah bayangkan wajah ko bila baca komen akk nie muahhahaha )

    BalasPadam
  5. 7 tu bkn no beckham ngan MU ka hahaha...
    comei pa muka hg..

    BalasPadam
  6. ngada ngada la hang ni. habaq mai pakebenda 7 tu. ulang tahun kawin hang ke tujuh.

    hahaha... comey... sangatttttttttttttttttttt la comey

    BalasPadam
  7. aha..cute mummy !!!..ehem maksud 7 tu..tak sabar nak tahu..

    BalasPadam
  8. tibe2 nak selak entry nie...keh3~

    BalasPadam