Rabu, 28 November 2012

TIADA APEK MALAYSIA MENANG BERGAYA...ADA APEK ASIK IGT LEUNIEY JE

td baru je abis perlawanan bolasepak antara Msia ngan Laos
mula2 tu aku x tgk..dok layan drama korea kt tv8...pas2 tweet2 ngan ieyla ngan mak lagenda...dok perli2 ieyla psl dia layan bola..n aku pun katalah elehhh msia kalah pya hahaha..pas layan drama korea tu..layan masterchef pulak..smbil2 tu tweet2 lah tya skang msia berapa..alah boleh je tgk kt tv1..tp skun semua pakai tweet2 hahaha...pengulas bola si ieyla diam pulak tido hape..

abis je masterchef terus aku bkk tv1..tgk2 msia still 1-1...pas je aku tgk tu terus safie ali wat tendangan gol..pas2 bertubi2 lak golnye..haiiiii takan psl aku tgk tetiba kot terus gol manjang..hahaha

tp mula2 dok geram jugak lah..sbb byk gak lah yg derang terlepas peluang...yg marah sgt smpi ckp eh bodohnyerrrrr cam mn xleh gol sedangkan xde org kat area gol tu...skit pya besar tiang gol tu hahaha...

pas2 lega skit lah msia dah skor 4gol..then tweet2 ngan azura pulak...ckp ehhhh msia menang 4gol..so cuti 4hari lah..berbalas2 tweet lak..bg smggu lah jwb azura...then aku reply...tweet2 msia nak bg smggu..nk bg 1hari pun msia kemut..hahahaha

then terlintas lak dok tweet ngan azura...hahahah weiii "TIADA APEK MSIA MENANG BERGAYA...ADA APEK ASIK IGT LEUNIEY JEK"..hahaha 

APAPUN TAHNIAH PADA HARIMAU MALAYA..jgn nak syok sgt ok..laos je pun hehehe

nota bijik: oh apek td just jd pemain simpanan je..

4 ulasan:

  1. aduhai...tamparan hebat buat apek...
    tergelisah kejap aku tadi, sebab banyak benor peluang sasa terlepas...

    last dah masuk gol.aku siap announce kenduri bola malam ni kat hubby.

    hehehehe...

    BalasPadam