Rabu, 21 November 2012

MEATBALL BLACK PEPPER

hai dah hujung2 bln ni mulalah dok gagau apa yg ada kt dapur tu
mmg xde stok pun clear abiss...biasalah tu nak tgu gaji lambat g hahahaha
kodek sn sini adalah tggl daging cincang ngan sebatang karot haha
apa pulak nak msk ni..zommmmm idea mai..jum buat meatball black pepper..
dgg cincang tu aku campur bwg merah bwg putih lada hitam skit garam tepung skit..uli2 jdlah meatbal yg xbape nak meatball sgt jdlah msk tuk en. suami ngan anak2..potong karot campur semua hahahahaha


  
ni jo yg tggl


sos lada hitam life ni mmg terbaikkkkkkkkkk

nota bijik: ekceli aku tgh diet xmkn mlm..tp ada gak bedal 2 ketul meatball tu...ok tipu 3 ketul jek..pas2 ratah karot aje..hahahaha

6 ulasan:

  1. Hg tgh nk diet ker beb..menarik nih meatball hang..kalah ikea punya dak?:-)

    BalasPadam
  2. tengah diet? berdietlah. aku jugak yang selalu miss diet. tak tahan kalau diet.sebab tu la aku ni membuntal jerk.

    BalasPadam
  3. kak sedapnya. mcm lg sedap dr meatball ikea je huhu

    BalasPadam
  4. xyah nak g ikea dah pasni..hiks

    BalasPadam
  5. slm knl.. done follow.. follow me back..:)

    by the way.. mcm best je resepi tu.. leh try gak nnt...
    http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

    BalasPadam