Khamis, 22 November 2012

LELAKI PALING HOT - SHOUT AWARD 2012


wooohooooooooooooo!!!PILIH2..mn satu idaman kelambu..kahkahkahkahhhhh

eh eh nape bf gelap aku xde eh..ADY PUTRA..tulun skit ok..byk2 retis lelaki dialah paling HOT ok..silap ke shout award ni pilih calon hahahaha..xptt lahhhh...hot sgt kah si zizan tu muahahahaha

mn satu pilihan anda!!!!wekkkkkkkk

dah2 jgn nak pilihan sgt..tu yg kt umah tu (yg dah kwin) mn nk letak (termasok lah aku sekaliiiiiiiiiiiiii)...ekekeke

12 ulasan:

  1. Yg kat rumah ni jgk ler idaman kelbu akak, EL oiii...hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg kt umah tu lagi hot kan kak..agagagaga

      Padam
  2. rasanya aaron yang akan menang lahh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. peminat aaron kah...wekkkkkkk hehe

      Padam
  3. zizann ...... lebiu!

    zizan.....zizaann...zizaaann,.... ok sasau jap ~ hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahah ok ok peminat fanatik zizan ni hehehe

      Padam
    2. tak la fanatik sangat.

      tapi fanatikk gilos ~! haha

      Padam
    3. akk pun suka gak zizan tu tp lau hot tu rs x kot agagagaga

      Padam
    4. meme dia tak hot. sebab kurus jer,,

      aaron kot ! :) aaron kan lelaki idaman

      Padam
  4. yg kat rumah aku paling meletops muahahaha..


    ***weh header baru.. lama tak jenguk sini.. awat x kenai aih ^_^

    BalasPadam