Khamis, 22 November 2012

GAMBAR PRA PERKAHWINAN KHAIRUL FAHMI DAN LEUNIEY


 Susulan daripada pengumuman tarikh perkahwinan Khairul Fahmi (Apex) & Leuniey semalam, pihak jurufoto rasmi, The Photolicious telah berkongsikan beberapa foto teaser pra perkahwinan kedua-dua bakal mempelai ini.

 
Kedua-dua pasangan ini yang berasal dari Kelantan bakal melangsungkan pernikahan di kediaman Leuniey di Pasir Pekan, Tumpat, Kelantan, jam 9 pagi pada 28 Disember 2012.


 Manakala, majlis persandingan akan diadakan untuk sebelah perempuan bertempat di Hotel Renaissance, Kota Bharu Kelantan, dan sebelah lelaki pula, majlis persandingan akan diadakan di rumah Apex iaitu di Kampung Chenang, pada jam 1 tengahari bertemakan ala-kampung.


sumber


gambar terbaru pra perkahwinan Khairul Fahmi dan Leuniey berpakaian biru klik SINI

6 ulasan:

  1. pergh!!! dahsyat tol gmbaq dorank ni..cantek2

    BalasPadam
  2. Gambarnya mmg lawa....tp tu laa...tak nikah lagi dh bergambar mcm tu, kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ala biasa-biasa saja pasangan sweet couple kan...........buat ape nkk kcau kan

      Padam
  3. diorang over je lebih,,x kawin lg,tp bergambar peluk2 mcm org yng dah kawin,,perasaan lah sbb dia ingt dia popularkan....

    BalasPadam
  4. em,,bajet hot stuff

    BalasPadam
    Balasan
    1. korang nie x baik tau x........klau korang pun buat bende yg same

      Padam