Rabu, 28 November 2012

GAMBAR PERKAHWINAN HAIRIE OTHMAN

 Boleh di’kata pasangan ini senyap senyap sahaja berkahwin walaupun ada khabar yang berlegar sebelum ini mengatakan mereka bakal berkahwin sebelum hujung tahun.

Menerusi laman Twitter Hairie Othman sendiri, beliau menyebut yang pernikahan mereka telah selamat berlangsung pada 16 November 2012 yang lalu. Tahniah buat mereka.

Hari ini jurugambar rasmi perkahwinan Hairie Othman & Dalia Diyana, Momentlicous memuat naik beberapa keping gambar sekitar resepsi perkahwinan mereka baru baru ini.

Walaupun Hairie Othman sendiri semakin menghilang dari dunia hiburan tempatan, rasanya ada ramai lagi peminat yang mahu melihat beliau di’hari bahagia bersama pasangan.








nak tgk lagi gambar klik SINI

nota bijik: eh eh muka isteri hairi tu mcm Syafinas lah hehe..tahniah uols

9 ulasan:

  1. adik syafinas kot kak..hihi...
    comey sngt...

    BalasPadam
  2. cantiknyer wife hairietu...
    muda dan sangat cantik...
    tahniah untuk pengantin baru...

    BalasPadam
  3. tahniah buat mereka

    cantiknya wife dia

    BalasPadam
  4. lor... kenduri dah upanya. patutla adik aku dok sebok sangat cari baju melayu. dia kata hairi othman nak kawin.

    dia kan org kampung aku.. hehehe..

    BalasPadam
  5. alhamdulillah..jodoh mereka.. comel wife hairie othman... a ah..ada iras2 syafinas..

    BalasPadam