Jumaat, 23 November 2012

DIET LA SANGAT!!!!!!!

mlm kelmarin gagau dapur nak msk meatball black pepper
smlm en. somi dah msok gaji..ajak mkn luo..malasnya nak bersiap

so en. somi kata mkn domino nak?alamak mama tgh diet ni aaaacaaaaaaner agagaga
so en. somi beli gak lah piza domino tu..dkt je ngan umah

mula2 igt xmo mkn..en. somi ajak mkn sekali..famili time katanya..poyoosss je beliau
so ajakan demi ajakan akhirnya kecundang muahahahahah (gelak lah korgggggg puas2 eh huh :)) 

diet lah kununnnnnn kan...coiiiiii lalalala




 dia dtg dgn baunya yg enak menusuk jiwooo haha


lapar x lapar x lapar x hahaha...eh lap skit air liur kowg tu...ish2 buruk pagai:)



sukalah roti domino ni lembutttttt aje haha





dah2..mlm ni nak diet ok...

 poooodahhhhhh lah lu el bluwekkkkkkkkkkk haha

7 ulasan:

  1. lalalalalalala..dietku hancuss kerana domino..lalalala

    BalasPadam
  2. wahhh ,nak sikit ! tak ajak pon . hehe

    BalasPadam
  3. aku x diet pon el hemtam semuanya...

    ellesya aku hantaq kat nur cemerlang, sama tadika ngan nureen anak geiyana :P
    senang nk ambik n anto sbb dkt ngan opis aku
    http://nureenasir.blogspot.com/2012/11/nur-cemerlang-untuk-ellesya.html

    BalasPadam
  4. Bestnyer...sedap nih...lm x mkn nih...:-)

    BalasPadam
  5. HOHOHO... DIET HANG DAH KE LAUT EL WOI..

    suka makan panaih panaih.

    BalasPadam
  6. aku kalau mls nk msk n keluar mkn..kdg2 order je pizza ni..

    BalasPadam
  7. Diet?? alaa....akak pun tak disiplin jgk dlm bab2 ni. Nama aje g gym tp tak kurus2 pun. Setakat tak bg gemok lagi dan lagi aje laa...huhu..

    BalasPadam