Rabu, 28 November 2012

bila abang danish tegur mama

disuatu malam..pas baru update blog...tetiba abang danish dtg dekat n tgk skrin komputer lalu: 

abang danish : mama?mn gambar abg?mama x letak gambar abg ke?
mama: ha?ermmm tu ada gambar abang..cer tgk kt bwh tu..tepi
abang danish: scroll bwh tgk ada gambar kt sidebar..lalu kata "mama!!nape x letak kat atas sekali ngan alana ngan arwen
mama: dah xde gambar abang bertiga caner mama nak letak
abang danish: nanti mama letak lah gambar abang sekali ngan arwen ngan alana taw
mama: ha..yelahhh nanti mama letak
abang danish: mama letak taw mama..nanti abang nak tengok
mama: yelahhhhhhh


ni lah gambar header yang aku letak ritu..abang danish tegur nape xde gambar beliau hehehe


gigih buatkan gambar derang bertiga ni..ekceli xde satu gambar sekali bertiga..semuanya xbape nak cantek..tu yang buat asing...janji abang danish x komplen dah hehehe



smlm sjlah menyakat alana ngan arwen..dok peluk abg danish atas katil..ckp mama syg abang jek..arwen alana pi jauh2...huh..meraunglah 2org tu lagi2 arwen...lglah aku menyakat...arwen sllu xdgr ckp mama..mama sayang abg sorg jek..dah dah pi sn pi sn..meraunglah lagi arwen ntah hape2 smpi nak muntah..terus peluk dia...arwen ckp..mama sayang arwen x...xpun aku jwb...meraunglah lagi..dah dah mama sayang semuaaa arwen pun mama sayang..yg si kecik tu kejap je raung pas2 gelak ntah hape2..hehe

2 ulasan:

  1. alololo..kemain kuasa veto abg danish..hehe

    BalasPadam
  2. tu la aku dok tengok. nak tegoq gak. tapi saja la ingat hang saja nak melayan photo anak pompuan. pas tu anak lelaki plak..

    jgn la wei... aku tengah windu kat mirul ni. hg citer peluk peluk tu..sob sob..

    ni la memalam aku dok tidoq guna selimut ultraman mirul. isk.. malu nak habaq tau..

    BalasPadam