Selasa, 23 Oktober 2012

GAMBAR TERKINI ARTIS MENGANDUNG 2012

Nampaknya tahun ini ramai artis wanita yang mengandung dan kebanyakannya adalah baru pertama kali bergelar seorang ibu.

Berikut merupakan Top 5 foto artis mengandung dan kesemuanya kelihatan sungguh comel sehingga boleh dikategorikan sebagai “Hot mummy wannabe.”

Antara lima artis ini, siapakah yang paling comel??sumber

 Fasha Sandha


Faezah Elai 


Eira Syazira
(bolattttttnye perott..sah anak pompuan ni hehehe)
 

 Lina Teoh


Ning Baizura
(eh eh dia peknen eh..baru ku tahu heheh)
 

Yes mmg betul..org pompuan lau peknan mmg super comey n super hot..segala nya HOT belaka luar dalam muahahahahaha..tahniah2...jaga diri n kandungan lelok taw (mcm lah derang bc blog aku eh) ekekekekekekeke



8 ulasan:

  1. iera syazira tu duduk mcm mana ek? nampak perut dia cenggitu lonjong jer.hahaha

    BalasPadam
  2. lama aku x singgah cini, hg mcm mana wei sihat??
    sepi ja..
    bila tgk gambaq retis2 ni teringat plak aku 6bln yg lalu, boyot mcm eira ja aku rasa aku dulu hahaha

    BalasPadam
  3. best tgk dorang pregnant...comey2....

    #aha la bebs..ko mn pegi? sihat ke? hopefully ko sihat yer....anak2 pon sihat...lama x on9 YM?

    aku nk wassap x de pakai hset cggih..huhu

    BalasPadam
  4. ok aku akan jaga kandungan aku..hye Beb!!huu

    BalasPadam
  5. lama tak nampak eira syazira..besar perot dia.
    salam kenal (",)..follow U.
    singgah sini : http://mazliza86.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. ehem musim retis mengandung..ha2x..

    BalasPadam