Isnin, 1 Oktober 2012

BREAKFAST MEE KUAH!!!




tiba2 tingin lak nk bfast mee kuah...igtkan nak goreng kan sj mee tu..tp lidah rs nak mkn benda kuah2..so buat je lah mee kuah campak2..haaaaaaa lega sudah dpt mkn mende berkuah...hehehehe

weiiiiiiiiiii uols pehabaq..rindu betul lah kat uols..hehehe
aku ni mcm dah xnak berblog dah taw..ntah ape hangin msok lam roh ni..rs malas gilak2 hahaha
xpe2..aku slow2 nak pulihkan semangat berblog balik ni taw..ok

kpd kwn2 yg preggey tahniah..dah yg telah selamat bersalin tahniah jugak
n kepada yg akan bersalin smoga semua dipermudahkan hehehe

6 ulasan:

  1. asslm kwn..apa habaq!

    aku br mlm td mkn mee udang banjir..sedap..hehe..

    weyy...nnti ada plan nk buat gathering...nk tggu hg on je..hehe..

    slmt berblogging k..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum..

    Ouch..dh jangkit dgn hg nie..this week no entry..aci tak? Ekekeke..:-)

    BalasPadam
  3. assalam dear EL..rindu sgt kat EL..pagi2 terliur mama tgk mee kuah tu..mama pun on-off update entry..hu2x..dilanda kebzan terlampau..

    BalasPadam
  4. wah.. lama benor aku tunggu N3 hang. awat yang mood malaih nak blog tu. ada roh baru dalam vadan ke?
    kikikikik.... guwau jerk.

    BalasPadam
  5. Weh, aku ingt aku jep yg bersawang behlog, hang ni Ada gak update, aku lamaaaaa gile x updet, ehehehehe

    BalasPadam
  6. sedap plak tgk mee kuah tu memalam ni. hmmm... pi mana el, lama betul menyepi?

    BalasPadam