Isnin, 10 September 2012

small bbq pun ok gak

tgh duk kusyuk2 landing lam bilik ngan anak2...en. od lak keje mlm
sedap jer kami 4 orang ni pas mkn bihun singapore lepak2 dpn tv kekenyangan
pas2 pintu diketuk2..ada org paggey..jiran sblah jemput join
derang wat small bbq..mula2 xnk join..tp takan lah xmo pi kan jiran sebelah je tu
dgn rs kekenyangan join aje lah...tgk tu comey je kan bbq derang hahaha
bila dpt kuar..seronok sakan lah 3 bradik tu..hahaha
aku jamu skit jek..dah kenyang sgt pun..tp ayam black pepper dia sedap sgt



bihun singapore aku yg aku msk lebih...nak tggl skit tuk esok..tp rezeki derang mlm tu dpt rasa hehehe 




anak2 aku mmg manja ngan bs derang ni..tgk aje lah..pggey pun pggey mama..mama acik hahaha


ni sos bahan perak black pepper yg sgt super sedap ok


ada x sape2 rindu ngan budak ni...hehehe

10 ulasan:

  1. wahhh rezeki... best3 :)
    eB cuti sampai esok :)

    BalasPadam
  2. best gak tu...rezki hg anak banak la...mkn bbq...hihi

    windu la kt Alana...kt Mama dia juga rindu..

    BalasPadam
  3. Rezeki tue...tu ler, lama hg x mengupdate..asyik citer artis jer! Ekekekeke..:-)

    BalasPadam
  4. Rejeki jgn ditolak..

    sonoknyaaa leh bbq mlm2 gitu kan

    BalasPadam
  5. rezeki jgn di tolak...

    aku yg baca pun terliur weh!

    BalasPadam
  6. wah rezeki tu el oi...

    sapa lagi yg rindu ngan budak kecik tu kalau tak cik T ni. hai dah lama hg tak citer ttg perkembangannya.

    windu snagat.

    BalasPadam
  7. memang winduuuu
    gewam koo x jengah2 umah akk nie ;))

    sedappppppp nyeeeeeeeeee BBQ
    walau sikit janji happening ;)

    BalasPadam
  8. rezeki jgn ditolak kan hehe

    BalasPadam
  9. x ajak aku pong... hehhee
    simple2 gini la sng kan... :)

    BalasPadam
  10. sedapnya..terliur tgk pic.makanan tu..wah dah besar alana..dah blh mintak adik..wakaka..

    BalasPadam