Ahad, 16 September 2012

GAMBAR MAJLIS PERTUNANGAN FARID KAMIL DAN DIANA DANIELLE

Berita pertunangan Diana Danielle & Farid Kamil memang menjadi perhatian ramai lebih seminggu yang lalu kerana ia’nya di’lakukan secara mengejut dan rahsia.
Namun, sehingga hari ini ada sahaja peminat yang bertanyakan kepada kami akan gambar sekitar majlis pertunangan pasangan ini untuk di’jadikan tatapan mata.
Jika majlis pun sudah rahsia & tertutup, apatah lagi untuk kami mendapatkan gambar di’majlis pertunangan. Tetapi, ianya berubah hari ini terima kasih buat Diana Danielle.
Melalui akaun Twitter beliau, Diana Danielle telah kongsikan beberapa keping gambar eksklusif sekitar majlis pertunangan beliau yang berlangsung pada 2 September 2012 lalu.







nota bijik: giler simple sempoiiii baju pertunangan diana..dah mcm nak gi beraya or g umah org kawin..kool lah..tahniahhhh both of u..smoga sampai ke gerbang perkahwinan amin2

sumber




5 ulasan:

  1. wey mne ko pg..lme nye x nmpk!

    btw manisss je gadis nih!

    BalasPadam
  2. tunang dh depa kan....tahniah....

    sempoi baju diana...

    BalasPadam
  3. Tahniah buat mereka..simple je baju pertunangan dia..tak menunjuk2 kemewahan..bagus kan el?.. mama rindu kat el yg bzzz ni..

    BalasPadam
  4. Kumpul duit untuk akad nikah dan majlis persepsi nanti. Insaallah!

    BalasPadam