Selasa, 14 Ogos 2012

PENDAFTARAN PRA SEKOLAH DIBUKA SEKARANG


Ermm sj nak igtkan pd ibubapa yg ingin memasuki anak2 mereka ke sekolah prasekolah tahun hadapan. Kepada sape2 yg berminat nak hantar anak untuk memohon anak ke prasekolah borang pendaftaran telah dikeluarkan. Area penang start awal bln 8 ritu dah keluar. Ibu bapa yg berminat untuk memasukan anak mereka ke prasekolah boleh datang ambil borang di sekolah2 yg telah disenaraikan prasekolah pada tahun 2013. Pihak sekolah hanya menerima permohonan kanak-kanak yang berumur 5 dan 6 tahun yang lahir pada pada tahun 2007 dan 2008. Keutamaan diberikan pada kanak-kanak yang berumur 6 tahun. 


Siap Submit!!!!Pasni danish kena serius untuk belajar...no more main2..hehe
tya kat dia..taun dpn mama msok sekolah lain..dia jwb
XNAK!!!!!! hahahaha gasak lah ko nak... 


I MISS UOLS DEM BADLY..huhuhu u miss me!!!ahaks

8 ulasan:

  1. aku ingt nak msukkan akil pra skolah thn depan .. tp dok pk2 lg ni adeh

    BalasPadam
  2. miss la kt hg....

    duk tggu2 n3 hg la beb

    slmt hari ry..maaf zahir batin...raya mn thn nie?

    BalasPadam
  3. bagus ke pra sekolah ni? ada beza ke dengan tadika Kemas..

    BalasPadam
  4. Igt kena daftar last year..nk teus hntar std 1 ler..busy ker beb?

    BalasPadam
  5. Mane pg kak. Senyap je huhu

    BalasPadam
  6. alhamdulillah dah hantar borang untuk dina...cepatnya masa dah nk masuk pra dah

    BalasPadam
  7. ehem..mama dah takde anak yg sekolah lagi..hu2x..

    miss u 2 !!!..

    BalasPadam
  8. syok ler abg nk masuk sekolah dh. Mula2 jer dia kata tak nak tu. Nanti dia dh pi sekolah tu dan dpt kawan2...baru ler dia tau best ke tak best..hehe

    BalasPadam