Selasa, 14 Ogos 2012

IRMA HASMIE HAMIL



Okay. Kali ini ia’nya memang fakta sebenar bukan spekulasi atau salah faham peminat yang membaca tulisan pelakon juga pengacara ini di akaun Twitter beliau.
Laporan oleh Murai petang ini menyatakan yang Irma Hasmie telah mengesahkan yang diri’nya kini mengandung dan usia kandungan’nya kini masuk minggu ke-5.
“Insya Allah, memang betul saya sudah mengandung. Sekarang ini pun saya agak tidak sihat dan banyak muntah-muntah. Usia kandungan saya 4 minggu & sudah mahu masuk ke 5 minggu”
“Saya selalu muntah-muntah & tidak boleh menerima makanan. Namun, doktor memberitahu bahawa ini simptom biasa. Saya berharap badan saya cukup kuat menghadapinya”
Irma Hasmie turut mengakui yang beliau tidak mengidam apa apa tetapi lebih kepada selera makan yang meningkat dan ya, gambar terbaru pelakon ini nampak agak berisi.
Tahniah buat Irma Hasmie & suami, Redza Syah Azmeer atas kandungan pertama ini. Si suami pastinya akan luangkan lebih banyak masa untuk isteri tersayang selepas ini.


12 ulasan:

  1. turut gembira utk diorang. hihi

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah!!!
    Rezeki diorg moga dilindungi Allah swt..
    El, rindu bebenor kat ko anak branak..
    Lama x menyinggah sini..
    ;)

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah!!!
    Rezeki diorg moga dilindungi Allah swt..
    El, rindu bebenor kat ko anak branak..
    Lama x menyinggah sini..
    ;)

    BalasPadam
  4. assalam EL..Tahniah buat irma & hbnya..mama tak sabar nak tgk anak mereka nanti..mesti cantik & ensem mcm mak ayah diakan..:)

    **EL sibuk buat kuih raya ke?..lama tak update..hu2x..

    BalasPadam
  5. alhamdulillah..sukenye tgk diorang ni..

    BalasPadam
  6. eh kate bz..tapi update retis laju je ko ek hahaha btw...selamat hari raya..maaf zahir batin EL!

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah..rezeki bulan ramadan.

    BalasPadam
  8. wah.. sungguh gumbira dnegan perkhabaran ini. nanti anak dorang mesti hidung terpacak punya la.

    BalasPadam
  9. Salam beb, lm x singgah Umah hang... Rajin hang msk Ye nok... Hehehehe

    Aku singgah ni Nk ucap slmt hr raya maaf zahir batin buat ko sekuarga.... :D

    BalasPadam
  10. tahniah Irma.. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

    BalasPadam
  11. asslm fren...mn ko menghilang beb.....

    windu ngan hg nie...huhu

    BalasPadam