Khamis, 2 Ogos 2012

Bz la sgt kan


lately xmood nak update n3
nak update psl menu msk for berbuke
dah xboleh..sbb makruh tayang makanan pd bln pose ni
lgpun xde aktiviti lain bln pose ni..asik msk n mkn je kt umah
BE pun dah jd ME..xde pun BE yg melekat..kena gigih balik ni wat n3
hohohohoho...sori lah sgt2 aku x jenguk uolsnye blog
if im free nti aku balas kunjungan eh
jgn lupa aku taw :)

13 ulasan:

  1. nak kad raye jugakkkk!!!! :)

    BalasPadam
  2. X per..take ur time..pelan2 kayuh dan pentingkan mana yg penting dulj..:-)
    Aku pon br jer berblog..:-)

    BalasPadam
  3. betul kata gie tu. pentingkan yang lebih penting.

    BalasPadam
  4. hantar kad raya kat sapa tu

    BalasPadam
  5. Rindu kat ko..
    Moga semuanya sihat2 belaka..
    Weihhhh!!
    Bnyk nyer kad raya.. ;)

    BalasPadam
  6. wah banyaknya kad raya..ramainya kawan !!..

    BalasPadam
  7. owh yeke makruh..heheh...nanti buat org terkeliur ye el...

    BalasPadam
  8. samala kita....blog sedang berpuasa

    BalasPadam
  9. Sejak pose nih, mak tak TERupload lg gambo2 makanan utk buat n3. Kalo kat instagram ghajen ler.

    BalasPadam
  10. kalo nk gtau recipe n menu pun makhruh jgk ke?

    BalasPadam
  11. gtau menu n ltk pic br la org tau hsil jd cmne menu tu kn

    BalasPadam
  12. aku pon sama dh jarang berbw, sejak msk keja pas pantang keja aku non stop.. huhuu..
    tp n3 ttp update cuma aku draft siap2 so auto ja la hehee

    BalasPadam