Jumaat, 13 Julai 2012

TERBANGUN MALAM


aku sllu gak lah terbgn mlm..kerap jugak...aah betul tu paling malas aku buat just berdoa je..pas2 sambung tido balik hehehehe..uols caner...ada nah terbgn mlm x?

10 ulasan:

  1. thanks for sharing this kak..
    I.Allah kita amalkan mana yg bermanfaat tuk kita..

    BalasPadam
  2. saya tido mati kak sebab tido pun dah 1, 2 pagi jarang nak tersedar ni huhu

    BalasPadam
  3. selalu jugak terjaga malam. kekadang sampai berdebar debar jantung ni. dulu tak de la wat apa apa pun. Tapi sejak dah ada penambahan ilmu ni. aku akan bangun & berisgfar, baca apa yang patut. pas tu tidur semula dan alihkan arah tidur.

    BalasPadam
  4. Selalu jaga malam..
    Selalu sbb si Aqil msh mntk susu tgh2 malam..
    Bila celik je mata..
    Mak selalu ajar selawat ucap Alhamdulillah!!
    Sebelum tido lg ler tatap dlu muka si bulu mata lentik tu puas2..
    Pastu baru tido..
    Tp kadang haku yg terlelap dulu dr dia..
    Hik3!!!!
    El, TC & Happy Weekend.. ;)

    BalasPadam
  5. selalu gak terjaga sebab tetibe terasa ada kaki di muka hahah..selalu mmg berdoa jela sambil tgk muka2 anak2.

    BalasPadam
  6. selalu sbb sofia mintak nenen.kadang takder sebab..tapi ada jugak beristigfar..banyak dosa didunia..huhu

    BalasPadam
  7. Owh..1 ilmu bertambah dgn n3 ko nih el..akhir2 ni mak mmg slalu berjaga mlm...Itu hikmat sebaliknya ya.

    Thanks el..

    BalasPadam
  8. nasir baru pesan kat aku 2 minggu lepas.. aku pon kerap terjaga mlm, tp x tau pon pasal ni.. skrg ni mmg kerap la jaga sbb nyusukan emir :)

    BalasPadam
  9. mmg selalu jaga malam sebab Dable H nak nyusu.. hehhehe doa dalam hati je pastu sambung zzzzzzzzz

    BalasPadam
  10. ehem macam2 ada kat entry El ni..like it.. :)

    BalasPadam