Jumaat, 27 Julai 2012

Spageti Bolognese, Sambal Udang Petai dan Bihun Goreng Singapore

Sejak pose ni asik n3 psl mknan jek..hahaha
since pose xnah beli or jejak lg kt pasar ramadan..alhamdulilah semua nye msk je kat rumah
yg best bila msk mcm2 ni..leh berbalas ngan jiran2..

Menu Ramadan ke 5


Spageti Bolognese Horay2


Sambal Tumis Udang Petai Kebabom


n Menu Ramadan ke-6 Bihun Goreng Singapore Ala El

Menu2 ni ada resepi lam n3 el sblm ni..just search sj ok


nota bijik: bila ada dslr ni rs seronok lak tangkap gambo makanan..hehe

13 ulasan:

  1. salam ramadhan EL..maaf baru arini dpt jenguk EL..spt selalu mama down lagi..hu2x..rajinnya EL masak..terliur mama..en.papa menunjuk je..sbb mama terbaring dikatil je.. :(

    BalasPadam
  2. Untungla ada dslr haha. Kak el sambal petai tu menggoda btul. Dah lama tak mkn petai :(

    BalasPadam
  3. eheemm..dah beli dslr ni makin bnyk gmbar dr ayat ni kak..hihi
    gurau je...dapnye spagethi tu..bile nak bagi kt adik awk ni?? :p

    BalasPadam
  4. Minat baru dah timbul tu..snap2 gambo makanan kan??

    So,pasni kena rajin2 memasak sbb nak bergambo. Hihihi..

    BalasPadam
  5. wahhhh pakaiii kamera besauuuu...patut la gambor tertarik menarik debomm..class ko mariaaa...

    sambal udang tuh paling tiptop..walaupon aku suker speggeti...tp semenjak ngadong neh..x bley masuk petai...xtau naper....

    BalasPadam
  6. hm... dah mai dah menu menu dia. terbaik la wei. masak sendiri yg lebih berkat. tul tak?

    BalasPadam
  7. sambal udang petai tu y terbaek

    BalasPadam
  8. aku x mkn petai la el... tp pelik kan
    aku org kg x mkn yg org pekan plak mkn hahaha...
    aku baru 2 kali msk sndrik, sbb smpi umah dh pkl 5.30 @ 6ptg,
    smpi2 ja emir cmfrm x lepas nenen mau 1/2jam @ sejam dok dakap dia.. dh tue cam no nk msk..
    seb baik ada chef nasir hahhaha

    BalasPadam
  9. dapnyer......nak2 sambal petai tu mengancam!!

    BalasPadam
  10. adiuhai.. x menahan tgk sambal petai tu
    rupnya ramai dok komen pasal sambal petai
    terbaek! :)

    BalasPadam
  11. El .. tiga2 tu KC suka, tau.

    BalasPadam
  12. El, hang tak citer pun hang sambar dslr jenis apa..

    Apa2 pun...gambar masakan yg hang masak tu mmg menyelerakan, hihi..

    BalasPadam