Jumaat, 20 Julai 2012

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK



RAMADHAN DATANG LAGI. Semoga Allah mempermudahkan untuk kita menyempurnakan Ramadhan  pada kali ini. Kepada semua umat Islam, SALAM RAMADHAN dari kami sekeluarga.  Sambutan dan penghormatan kita kepada Ramadhan adalah tanda ketaqwaan kita kepada Allah. Firman Allah S.W.T dalam surah al-Hajj ayat 32 bermaksud ‘ Demikianlah (ajaran Allah) dan sesiapa yang menghormati syiar-syiar agama Allah, maka (dialah orang yang bertaqwa)  kerana sesungguhnya perbuatan itu satu kesan dari sifat-sifat taqwa hati orang mukmin


DIKESEMPATAN INI, kami sekeluarga mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan al- Mubarak dan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam, termasuk kwn2 blogger semua selaku rakan dan sahabat, mengajak sahabat sekalian bersama-sama mengimarahkan Ramadhan dengan amal kebaikan dan ibadah. Semoga Allah S.W.T melimpahkan kepada kita dengan seribu rahmatNya

11 ulasan:

  1. selamat berramadhan sahabat :)

    BalasPadam
  2. selamat menyambut ramadhan al mubarak dear !

    BalasPadam
  3. moga Ramadhan kali ni membawa lebih keberkatan pd kita kak..
    salam ramdhan kak.. :*

    BalasPadam
  4. dari kami juger...

    salam ramadan & maafkan segala slh & silap...

    tc yer :)

    BalasPadam
  5. selamat menyambut ramadhan kak el dan family :)

    BalasPadam
  6. Selamat berpuasa jugak untuk el sekeluarga..moga ramadan kali ni kita bleh lipat gandakan ibadah kita

    BalasPadam
  7. Aku suka sangat bulan ramadhan ni. ntah le. kalau bulan ramadhan aku suka snagat bau wap tanah pepagi tu. ntah pasai pa la kan.

    sejak aku kecik dulu pun aku suka. aku bau wangi. sebab tu aku tunggu hujan turun di bulan ramadhan supaya aku boleh bau wangi tanah tu.

    BalasPadam
  8. salam ramadhan beb!
    tahun ni abang danish puasa tak???
    :P

    BalasPadam
  9. Selamat menyambut kedatangan ramadhan 1433h utk el dan od....

    BalasPadam
  10. selamat berpuasa....windu kat blog ni

    BalasPadam
  11. selamat berpuasa :)
    salam kenal ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

    BalasPadam