Ahad, 1 Julai 2012

MASTERCHEF SELEBRITI - TOMOK TERSINGKIR

Masterchef Selebriti untuk cabaran penyingkiran kali ini adalah membuat lempeng. Tomok..Farouk dan Angah bersaing untuk sama-sama memasak yang terbaik. Tomok yang telah 6 kali masuk dalam cabaran penyingkiran...masuk hari ini kali ke-7 tidak memihak dirinya. Perasaan sedih menyelubungi semua peserta membuatkan situasi sedikit hiba. Aku pun sedih gak..huhuhu

Walaubagaimana pun Tomok telah membuat yang terbaik dan rezeki tidak memihak kepadanya. 


Tomok, Farouk dan Angah 


Hidangan dari Tomok 


Hidangan dari Farouk (aku tgk menu farouk ni telah 18x ayaq liur..mengoda sggh hahaha)


Hidangan dari Angah


Tomok mewakili badan kebajikan Women's Aid Organization (WAO) dengan derma terkumpul sebanyak RM5500



nota bijik: Tahniah Tomok..w/pun kamoo tersingkir..tabik sprintzer kat kamoo yg terer masak...untung bini hang no..hahahaha..teruskan memasak dun stop yea...


6 ulasan:

  1. at least hebat juga tomok...
    kalah kak salamiah

    BalasPadam
  2. sedih btol tomok td kan mase dia nak keluar.hukhuk

    BalasPadam
  3. walau dah 7 kali cabaran penyingkiran .. hehehhe apapun tahniah tomok :)

    BalasPadam
  4. huwaaa..sedih la tomok xde dah pasni..
    tp salute la die..lame gak bertahan..

    *farouk nye hidangan tu..pergghh..xtahan ase.hihi

    BalasPadam
  5. tgk reaksi tomok nk bg ucapan selepas diumumkan tersingkir tu...tak psl2 jer airmata akak meleleh...ntah apa2!!! hahaha..

    BalasPadam
  6. ehem mama terlepas lagi menonton MCS ni..hu2x..

    BalasPadam