Selasa, 3 Julai 2012

ABBY ABADI PULA SERTAI PAS?


Bukan niat kami mahu menulis mengenai politik. Tapi semenjak akhir-akhir ini, semakin rancak kita melihat selebriti-selebriti menyertai parti-parti politik secara terang-terangan. Anggapan OHBULAN!, mereka tidak kisah jika dilabelkan apa sekali pun.

Jika sebelum ini, kecoh di media cetak dan elektronik tentang penyertaan Hairie Othman ke dalam PAS, kini beberapa keping foto menunjukkan Abby Abadi sedang menemui Tuan Guru Nik Aziz pula tersebar. OHBULAN! sendiri tidak pasti adakah benar Abby mahu menyertai PAS atau sekadar ingin mendapatkan nasihat.

Namun begitu, sebagai rakyat Malaysia, kita semua ada hak untuk memilih mana yang terbaik dan betul untuk kita, kan?







nota bijik: pilihan anda bagaimana?biarlah rahsia eh..xyah publisiti..kamoo org bkn retis pn..muahahaha

5 ulasan:

  1. pilihan di tangan anda. wat pe nak kecoh...

    BalasPadam
  2. tak salah nak memilah.kata demokrasi.rakyat berhak memilih

    BalasPadam
  3. Pilihan ditangan sendiri kan..tepuk dada tnya selera..hihi..:-)

    BalasPadam
  4. yee hak memilih di tangan sendiri
    tepuk dada tanye selera
    x yah lah nak buat publisiti murahan
    sini x betul sana x betul kan
    kalau dah dia pilih , ikutlah jalan pilihan dia
    selama nie ada je artis2 yg mengaku masuk umno ..
    so what ????
    syukurrrrrrrrr allah beri petunjuk kepada abby abadi .. dia sgt2 bertuah kerana terpilih ;)

    BalasPadam
  5. ehem betul EL..kita bukan retis jadi diam2 je pangkah nanti..wakaka..

    BalasPadam