Rabu, 13 Jun 2012

WW - RAM RAM RAMBUTAN


adoiii aku mmg hantu rambutan..rambutan byk cam tu leh aku abiskan..tp beringat2 jugak tgh batuk ni xleh layan sgt...hehehe

19 ulasan:

  1. adik kureng sket rambutan ni...
    akk makan jgn banyak sngt..t batuk makin teruk.. :)

    BalasPadam
  2. Huaaaaaa..kita geng arr el!! mak pun hantu rambutan jugak. Takat 3 kilo, mak balun soram je. Hahahaha..

    BalasPadam
  3. rambutan ni kopek kasi habis masuk fridge...laju jer nak makan hehe

    BalasPadam
  4. Kamiorg durian, masuk ni dh pat Kali, bkn beli byk pong, skali beli Tiga bijik, tu yg batuk x baik2 ni, ahahaha

    BalasPadam
  5. uittt sekepala lah kiter..haku pon kalo makan rambutan memang hantu habes..suker giler ahh..!!nak nak dapat panjat pokok rambutan pastu capai buah sambil makan..perghhh heavennnn kot..

    BalasPadam
  6. beringat apa ntah.benda depan mata..ko sesah je..ubat batuk berlambak kat farmasi hahahhahaha

    BalasPadam
  7. Suka gak rmbutan...nasib baik kt kg ada..tp this year x brp menjadi..:-)

    BalasPadam
  8. ah bestnya rambutan. kt sini kene beli je huwaa nk balik kg T_T

    BalasPadam
  9. takleh makan sebab saya ni pembatuk orangnya

    BalasPadam
  10. sama2 hantu.. pastu batuk tak hengat

    BalasPadam
  11. ko layan jerk el,
    ubat tuh :)

    BalasPadam
  12. hahaha.. aku pun sama. dodulu punya la best makan rambutan siap panjat pokok. makan atas pokok. then tak puaih ati lagi. aku tanam pokok rambutan tu. sekarang ni dah boleh makan buah dia.

    huhuhu.. tetiba rindu pokok rambutan aku kat kampung.

    BalasPadam
  13. amboiii..bukan main hadapp lagi ko yerr..meh la skittt

    BalasPadam
  14. Assalam..
    Sedapnya rambutan...
    Kalau di rumah, kupas siap2 bubuh dalam peti sejuk...

    BalasPadam
  15. hubby izan suka giler ngan rambutan. kalau satu plastik besar tu mmg dia hadap sorg lah jawabnya. tapi tulah... mkn byk2 nnti batuk...

    BalasPadam
  16. Lama dah tak makan rambutan. hehe :D

    BalasPadam
  17. Jap lagi suara jadi ELLA! Sbb batok.

    BalasPadam
  18. ehem nak sikit !!..mama pun suka makan ram tu..hikk2x..

    BalasPadam