Selasa, 26 Jun 2012

GAMBAR ZIZAN DAN JULIANA EVANS - NAFI BERCINTA

Zizan dan Juliana Evans, walaupun sudah memakai cincin serupa, mereka sekadar kawan baik sahaja.

Menurut Zizan, cincin tersebut adalah pemberian Juliana Evans kepada dirinya. Adakah ini bermakna Juliana Evans sudah chop Zizan? Hehehe. Itu satu gurauan sahaja. Daripada apa yang diberitahu kepada media, Zizan mengakui Juliana Evans sekadar kawan rapat yang sekepala dengannya.


kalau anda berada di tempat Zizan, sudah pasti anda dah canang satu dunia Juliana Evans itu awek anda. Iyerlah, Juliana Evans kan cun melecun. Kalau tak chop awal-awal mahu kena rembat dengan orang lain. Mungkin Zizan dan Juliana Evans masih hanya mahu berkawan terlebih dahulu sebelum memasuki fasa percintaan.


doakan agar perhubungan Zizan dan Jue akan menjadi lebih daripada kawan satu hari nanti. Bukan apa, kedua-duanya nampak sama cantik sama padan. Memang sesuai sangat kalau bercinta





nota bijik: haiii zizan dah menang super spontan..takan lah jue xmo hahahaha
tp theyol dua ni mmg comel..lagi2 zizan yg super lawak tu...takanlah si jue x tertawan ahaks

5 ulasan:

  1. assalam EL..retis suka menafikan bila mereka bercinta !!!..bila dah putus satu dunia diberitahu..hikk2x..

    BalasPadam
  2. stended.. nafi.. nafi.. alik2 kawen..

    BalasPadam
  3. kadang-kadang kurase belogmu neh dah macam belog gosip retis dahh...wakaka..

    BalasPadam
  4. betul kata cnn tuh yang syok baca..hikhik

    BalasPadam
  5. nampak sepadan sgt dorang tuu....(so sweet):)

    BalasPadam