Khamis, 14 Jun 2012

GAMBAR NORA DANISH DALAM FESYEN BAJU RAYA 2012

 Antara rekaan terkini busana Raya 2012 ilham butik Innai Red yang diperagakan oleh pelakon jelita Malaysia, Nora Danish. Sangat cantik dan moden!
Jom layan fesyen baju raya 2012












nota bijik: alololo suwit betul baju2 nie..caner nie...aku nekad xmo beli or buat baju raya taun ni..baju raya lepas2 ada yg x pakai..ada yg pakai kejap2...cun betul baju pic no. 5 and last...haiii kalo body cam Nora tu xpelah jugak..berangan nak pakai cam ni...mimpi!wakakakaka


16 ulasan:

  1. antek tu beb....suker design baju kurung moden camni..tp tak leh nak buat ketat..kang terserlah sparetyre hehe

    BalasPadam
  2. fuh very the vouge. kalau la badan aku cenggitu. mau ke cik laki bagi pakai? ngeee

    BalasPadam
  3. uishh..kne usaha diet abis2 ni kak..
    kne dapatkn badan cam nora danish dlu..hihi

    BalasPadam
  4. Baju kurung aje laa akak ni pun...

    BalasPadam
  5. ehem cantik baju dan juga ND ni.. :)

    BalasPadam
  6. uishh, baju yg butang byk kat blkg tu nak membukanya, huiiii. tp cantik...

    baju aku dl ada selai, tp butang depann, tu pon kemain payah nk membuka, hahahah

    BalasPadam
  7. wa..comelnyer design baju2 ni..
    koho cun la nora

    BalasPadam
  8. Mmg cantik2 design bj raya nih..klu bdn keremping sekeping cam nora, cantik la..klu daban debab tembam mcm mak nih?? cam sarung nangka kot..

    BalasPadam
  9. ituew la.. aku pon bdn x mcm nora danish lg cam no nk pakai gini huhu

    BalasPadam
  10. assalam..sy ada menjual dan mengambil tempahan rendang tok asli dr perakkk..warisan turun temurun moyang sy..jika berminat bole hubungi sy, ein di 012 2420 343..tq

    BalasPadam
  11. kak nora pkai pe pon cntik , kurus jerk n sume pkian nye lawa2 n glamour lgi hehe

    BalasPadam
  12. Nak jahit baju bleh wat tempahan. 0198991565 aina

    BalasPadam
  13. Wah sy suke la bju kak nora tu org die pon comel:-):-):-)

    BalasPadam
  14. cmne nk cri bju krung y cntk ek..

    BalasPadam