Selasa, 26 Jun 2012

ESKEM MEKDI PUJAAN HATI KAMI

kalo weols jln2 kt sopin mall kan
npk je stall eskem mekdi
budak2 ni x abis2 pau kami berdua
mama nak eskem..babah nak eskim
dulu bolehlah anak satu...skang ni dah 3...ha jenuh korek duit lam wallet
ikutlah kalo ada rezeki budak2 ni..belilah..kalo xde..bleh je kata
mama xde duit lah sayang..gaji x masok lagi..boleh x lenkali kita beli
alhamdulilah anak2 kami xde lah nak memberontak..siap ckp
ooooooooo mama xde duit eh..ok ok nti kita pi time mama ada duit taw
adoii sejuk perut omak kau ni nak hahahaha

kalo 2hari kuar g sopin mall..2hari lah nk mkn eskem tu..tp mama x mampulah nak bg hari2..sekali sudah..muahahahaha mau kaya mekdi tu ekekeke


dulu beli tuk danish jek


nek 2taun..dah kena beli dua ketul


ha skang budak tecit ni pun..xnak mengalah...dia pun nak gak satu..xmo kita pgg..kalo kita pgg..dia leh mengamok ok..xpdn ngan kecik..nk mkn sndiri


terpksa la aku jilat skit2..sat lagi abis satu muka kena eskem


ha kan dah comot hehehe






bkn 3 ketul dah...dah 4ketul..ate anak2 je nak mkn..mak pak pun nak gak..hantu eskem mekdi betul weolss..aku kongsi ngan en. od..oh bahagia sggh..aummmmmmmmm :)



8 ulasan:

  1. dah maknya hantu mekdi.. pastilah anak2 menjadi ikutan muahahahaha

    BalasPadam
  2. seb baek nak eskem mekdi je kak..
    kalau bwk adik skali??
    i nak mcflurry yg horlicks tu tau..hiks..

    BalasPadam
  3. bagusnya anak2 el... faham kalau mamanya cakap beli lenkali sbb takde duit. eskrem mekdi mmg best kan. bukan anak2 je suka... makpak pun suka jugak! kami terpaksalah sekali skala aje sbb kalau nak beli kena 6 ketul... baru layan... hehehe....

    psssttt... el, awat muka hang cun melecun cam anak dara skrg ni? apa rahsianya ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hang perli aku ka izan..
      aku mn cun pun..comot adalah..xde rahsia2
      yg penting hati mesti ceria n hepi
      hahahaha

      Padam
  4. ehem tomotnya sitecik tu kena aiskrim !!!.ahaha..

    BalasPadam
  5. weoulls pon suker uolls...:)

    alana makin chomellahhh...kasik kiss pipi sekett..:P

    BalasPadam
  6. cmane aku leh tlepas n3 ni? ya amfunnn noks. anak2 muh comel2 belaka..

    BalasPadam