Rabu, 13 Jun 2012

BBQ di kampung halaman

ni cerita dah basi...xsempat nak publish ritu...sbb tgu gambar dr adek..tp smpi skang x send2 pun..adoyaiiii nyamfahhhh taw...ok ok malas nak tya lagi...jom layan aje lah

cuti hari pekerja ritu..baru ada masa nk balik kmpug...haii lama gilos xbalik...bukan anak derhaka..cuma kekangan masa..hahahaha hantu pya anak..yeeee aii sedor diri uols ekekekeke..oh ye kmpung aii kt kuala kangsor..aiyooo manyak dekat lah..lgpun aku ngan en.od x sama cuti..kdg2 aku cuti...dia keje..kdg2 dia cuti...aku keje...

so dah plan ngan adik badik semua nak wat BBQ sbb kami ni jarang jumpa..lagipun dok jauh2...siap adik aku dr kl bwk tmpt bako tu sekali pinjam mil dia pya kahkahkahhhhh..

sape paling teruja nak balik kmpung..sape lagi budak berdua tu lah..arwen n danish...xabis2 tya bila nak sampai kampung nak jumpa jirul n nabil (kezen derang)..rindu sgt lah tu nak main sama2..smpi terbw2 dlm mimpi..jerit2 pggey nama kezen derang..hahahahaha

balik keje ari sabtu tu terus pecut balik kpg...they ol kt kpg dok tgu je kami...aku suh deme bako dulu...aku smpi2 leh ngap jek..hahahaha


adoiii bila tgk BBQ ni perot dah berkpop dah


ada beger...hotdog...ayam...ikan..


bihun singapore pun hado


sedapnye jagung bakarrr nyum3


pari bakar....sedap betul cicah ngan ayaq asam


nota bijik: pukul 4pg td bw danish g GH...sbb dia ngadu sakit kepala..badan dia pun suam2 panas...sekali ngan muntah..tu terus bw dia g GH..lgpun dah 5hari x ok lagi...alhamdulilah bila cek darah..darah OK...doc suspect kena virus biasa jek...huhuhu


12 ulasan:

  1. Alololo..dapnyerrrrrrrr tgk ikan pari bakar tu hah!!

    Alhamdulillah danish xde apa2..Get well soon ye son!

    BalasPadam
  2. whoishh kak...pejam mata2..
    kan diet...ikan pari tu..aduishh...hihi...
    hope danish cepat sembuh...cian die..

    BalasPadam
  3. bihun sgapore..aduihh teringin...

    BalasPadam
  4. Syioknyaaa bila gather ramai2 n BBQ camni...x sabar nk gather2 ngan family this weekend..:-)

    BalasPadam
  5. aku pun kecuq liuq nengok makanan yg di panggan tu el..huhuh..skali skale berkumpul adik badik mmg sonok kan..nak2 kat umah mak kumpulnyer..hehehe..
    anak aku pun x sihat ni..risau gak..dah la nak berjalan ni..harap2 anak2 kite cepat recover ye el!!

    BalasPadam
  6. pengsam tgk bbq ...aduiiiii laaa,tgh lapar lak ni huhu

    BalasPadam
  7. sedapnya tengok pari bakaq tu. hang saja la wat aku lapaqqqqqqqqq

    BalasPadam
  8. wahhhhhhhhh, mmg terbaek la :)

    BalasPadam
  9. ehem tengahari ni mama belum makan terpaksa telan air liur je..hu2x..bestnya makan2.. :)

    BalasPadam
  10. kat umah PIL aku sllau buat, kadang2 aku naik segan/malu sbb dok tmn wat bbq x ajak jiran2.. yerr la buat kecik ja tp org tau jd segan laa hehhe

    BalasPadam
  11. Sodap eh haiii..

    Btw get well soon Danish

    BalasPadam