Selasa, 5 Jun 2012

BANTAL BUSUK

uols ada bantal busuk?sejak bila uols ada bantal busuk?apa yg menyebabkan uols xleh berengang ngan bantal busuk uols tu?adakah baunya...adakah keenakan ketika memeluknya or adakah tiada bantal lagi sbb x mampu beli wakakakakakaka...

bantal busuk boleh dikategorikan bantal yg boleh membuatkan seseorg itu khayal dan dgn sekelip mata boleh lena....bantal busuk ini dipanggil busuk sbb penuh ngan air liur basi dan tidak dibasuh makin lama x basuh makinlah sedap di

abaikan apa yg aku merepek kt atas ni wakakaka..meh aku nk stori bantal busuk aku ni..

ok aku ada bantal busuk ni sejak aku studi. Ms aku kecik smpi sekolah menengah mmg xde bantal busuk. Sejak aku studi jauh dr mak ayah baru ada bantal busuk. 1st bantal busik aku hat ni ha

Tanpa sarungnya

dgn Sarungnya..mmg smpai ke la x tuko2 sarung...

Seingat aku beli bantal busuk ni mula2 aku nak studi kt Penang ni. Bantal ni aku buat lapik kepala. 
ok Bantal busuk kedua hat ni



Bantal Karipap. Ni ekceli adik aku pya. Tp tgk dia xmo aku ameklah wat peluk malam2 kt hostel.  Dan bantal busuk aku yg last


Tadaaaaaaaa...besar pya. Ni bantal busuk pas abis studi. Dok umah sewa sebelum kawin ngan en. od. Byk2 bantal busuk hat ni paling best sbb...sgtlah best bila dipeluk sbb baunya sbb bila peluk bantal ni sejukkkkkkkkk jek..lena diulik mimpi taw..ekekekeke


See penuh ngan peta peti..wakakakaka

Skang ini bukan lagi bantal busuk aku...Ketiga2 bantal yg hampir 10 taun ini telah ditukarmilik huhuhuhu
aku tiada lagi  bantal busuk..bantal busuk aku hanyalah en. od..bluwekkkkkkkkk kahkahkahkah

Bantal busuk 1st tu aku telah bertukar tgn Kakak Arwen yg pya
Bantal busuk 2nd tu Kakchik pya. sape lagi Alana lah
Bantal busuk 3rd tu abg danish yg pya..mula2 aku xmo bagi hat bantal busuk no. 3 tu kt abg danish..asik bergaduh berebut je lah kami..last2 aku ngan redha bagilah..

Derang ni kalo xde ketiga2 bantal ni mmg xleh tido..kena bw jugak kalo g stay mn2 huhuhuhu...abg danish lagi terok smpi g umah bs pun nak bw bantal  busuk dia tu..siap xmo pakai sarung bantal...muahahahaha



12 ulasan:

  1. takde bantal bushuk tak leh sleep tau...hehe

    BalasPadam
  2. This is the MELINDA blog for AK'S with ROOT?
    TREMP?
    SEMPOU?
    REMPATE?
    PROMPHOE.
    MARY PAT?
    You are goth with JEB BUSH in JESTOCCO - JEZDYNAMITE with FAMIT- MITT ROMNEY?
    You practice RAZOR- OREGON with NERSMIC?
    And ANNEBAL is with you on that TOBALSE - PHOKST with APHORTH - RUTH?
    You all gun run with SYRIA- BASHAR ASSAD?
    And you are all PEDOPHILES in ACE with PIA- ONTARIO- ONOLAND?
    KILLA COLES- KILLA HILLA- KILLA WATT?

    BalasPadam
  3. Banyaknya bantal busuk. Hee.
    Saya tak de bantal busuk ^_^

    BalasPadam
  4. Aku tak de bantal busuk tapi ada selimut busuk. tapi sekarang dah tak de. kekadang mak aku curi curi basuh selimut aku tu. nangis nangis aku sebab tak leh tido. huhuhu..

    masa kawin tu mak aku ambik sembunyi selimut busuk aku tu. dia takut aku guna selimut tu di malam pengantin. keh keh keh..

    BalasPadam
  5. banyaknya bantai busuk hang.. siap turun ke anak2 lg tuh.. nasih en.od sudi jd pengganti bantai busukmu ^_^

    BalasPadam
  6. Salam.

    Wah2.siap jadi warisan turun temurun lagi tuh? Apa pun, bantal yang kita sendiri dah lama pakai memang lebih selesa. hehe.

    BalasPadam
  7. EeeEEeee..ko ada bantal busyuk yea nok?? Hahaha...anak2 mak takde yg lekat dgn bantal busyuk tp si mesiya kenit tu nakkan selimut busyuk.


    Cer bayangkan..sebesar2 alam selimut busyuk tu, dia nak part ujung selimut je. Dan antara 4 bucu selimut...tang 1 tu shj dia nak..hahaha

    BalasPadam
  8. vahvahvahvah.. masyuk weh.. lagi kepam lagi syahdu!

    BalasPadam
  9. ehem..byk bantal busuk !!..`cik n` pun ada..mujur sampai umur 10 tahun je..he2x..

    BalasPadam
  10. Pinjam gambar bantal utk post kat blog..
    bantal yang cantik! Tq! :)

    Ni link utk post pinjam gambar bantal :
    http://sufisupian.blogspot.com/2013/08/mari-cegah-jerawat.html

    BalasPadam