Jumaat, 15 Jun 2012

ABANG DANISH DAH OK

 
pagi Khamis ritu kul 4pg kami bw abg danish ke hospital besaq pulau pinang akibat demam beliau x surut2 pun...ngan muntah..sakit kepala..dan ada kahak..b4 tu beliau acapkali bgn  mlm sbb x selesa..gerak2 mama dia..kata nak air masak..abg demam..huhuhu...kali kedua beliau bgn gerak2 mama dia sbb muntah..rasa badan beliau panas..mil suh bwk je g GH..terus gigih tinggalkan my anak dara with mil pecut ke GH..riso jugak..dmm abg danish x kebah2...

b4 ni nah bw dia g klinik kesihatan dan klinik swasta..just bg ubat dmm n antibiotik jek..doc x suspek apa2..tp dah 5 hari riso plak aku...takut denggi  ke hape kan

smpai2 GH...alhamdulilah xde org pun..terus g jumpa penolong assistant...cek suhu just 37.8 tp kena jumpa doc betul tgk caner..bila jumpa doc..bgtau lah keadaan abg danish mcm mn..doc cek2 xde pape..mayb kena virus biasa jek..tp aku tetap suh doc tu cek darah..yelah riso jugak 5hari tu x surut2 dmmnya...doc kata oklah kita cek...tp i x suspet apa2 pun sbb as long anak u leh berak kencing mnm air..itu bkn denggi or apa2 penyakit yg lain..tp for the safety cek darah jugak..

ha belum pape lagi abg danish dah ngis...mama..abg xnak cucuk...abg xnak cucuk
adoyai cam mana aku nak wat ni...terus kata kt dia..abg kena cucuk..nk cek darah tu ada virus ke x..ok ke x..kalo x cek darah caner nak tahu abg ada virus ke x (faham ke dia) yg dia tahu...abg xnak cucuk..sakittttttttt...ok ok..kalo abg cucuk...segala mak nenek askar mainan mama belikan..xkira lah besor ke kecik..apa yg abg nak mama belikan..boleh?angguk2 tp dok seriau lagi...

ms doc nak cucuk tu...dah xleh dok syp...terhenjut2 atas katil hospital...aku terus peluk dia..pun xleh dok diam..riso lak nti jarum tu xleh nak amek darah..ha mmg ye pun...jarum tu xleh amek darah sbb abg danish xdok diam terlompat2..xnak xnakkkkk...cukuplah cukuplahhh katanya...adoiii abg danish caner nak cukup..abg x dok diam..cer dok diam sat ja pun...pas2 oklah

ape lagi keriau lah dia kt lam spital tu...budak cam tu pun rs sakit inikan bb yg baru lahir cucuk sn sini cam mn eh..adoyaiiiii huhuhuhu...lam 5minit gak lah nak tenteramkan abg danish..alhamdulilah darah pun setel

alhamdulilah doc kata darah ok xde apa2 virus pun...mayb b4 ni ada sape2 kena dmm x?aku kata..i lah 1st dmm..then doc kata..ulah bw virus..hahahahaha sabo je lah..selagi virus tu ada lam umah..org lam umah tu akan dpt virus ni...ha betul pun..alana pun dah kena..skang ni memerap je 

dan hari ni abg danish dah OK sgt2...dah beliau boleh ke sekolah..

terima kasih kt uols yg doakan abg danish...:)


hai lah abg danish..kemana kamoo pergi semua org igt kamoo perempuan...doc tu pun igt perempuan..doc tu kata muka lawo sgt..hahahaha..yg xleh bla..bila org kata dia perempuan..abg danish marah..kata beliau..saya laki2 lah..hahahaha..muka kamoo sgt sweet lah abg dats y lah org igt kamoo perempuan...dgn style rambut cam perempuan..haiiii nak kata mama lawo x gak...ikut abah xlgsg..apa yg mama kenan taim peknen kan kamoo dulu eh..


nota bijik: hampir subuh baru smpi umah..lam kete xabis2 suh ajok g tesco beli toy soldier
merepek la abg danish..mn tesco bkk lagi..esok je lah beli eh hahahaha

11 ulasan:

  1. Alahai syg..
    Moga cepat sembuh yer..
    Anak2 sakit kita susah hati..
    Sian abang..
    X per abang kuat..
    Untie doakan dr jauh yer..
    Wok, happy weekend.. ;)

    BalasPadam
  2. alahi.. ciannya abang danish ni.mungkin rambut dia tu kot buat dia nampak cam pompuan. tapi aku tengok lelaki la anak hang tu.

    sian dia noh kena inject. kan dah ok. pas ni leh la pau mama kamu beli toys besarrrrrrrrrrrrrrr punya!

    BalasPadam
  3. alhamdulillah..dah sehat dah abg yg lawo nih..
    hihi...comey sngt..tu yg muka cam gegurl tuh..hihi...
    ok..ari ni leyh g borong sume mak bapak askar!!! :p

    BalasPadam
  4. alhamdulillah..semuanya baik2 saja..moga terus ceria n aktif lps ni

    BalasPadam
  5. alahai.. alhamdulillah ok.
    aku dolo pn engat anak ko 3-3 pompuan... hik3...
    ya ampunnnnnn

    BalasPadam
  6. cian abg danish....hensemla anak bujang ko ni hehe

    BalasPadam
  7. Kesiannya Abang Danish. hee :D Semoga cepat sembuh sepenuhnya :)

    BalasPadam
  8. uncle la nih tengah risaukan anak uncle si qistina tu...hari tu dah selesai demam..malam tadi badan dia panas balik hhuuhuhuuu risauuu tul la

    BalasPadam
  9. risau anak2 demam kan? nak2 lagi jenis yg tak kebah2. cepat2 sembuh ye abg danish...

    BalasPadam
  10. alahai cian abg danishhh...cecepat recover yer sayangg...

    Alhamdulillah diyer takde aperper yg serius..risau kalau ank2 sakit nehh..boleh buat kiter duduk salah berdiri salah senang kater tak senang duduk lah kannn...dah ler skang macam2 jenis penyakit ader kat pasarannn.

    BalasPadam
  11. syukur alhamdulillsah abg danish dah ok..ehem..danish memang cute mcm pompuan..hikk2x..

    BalasPadam