Sabtu, 26 Mei 2012

PERIKSA DULU SEBELUM DUDUK






nota bijik: nah gak aku bayang mcm ni bila nak g toilet..ha mau aku menjerit mcm org histeria...takotttttttttt


10 ulasan:

  1. perhh . mau trauma kalau kena macam ni . benda tu dekat tempat tempat macam tu pon nak duduk ke ? ish ish .

    BalasPadam
  2. Saya pun slalu gak bayang cm ni!! :'(

    BalasPadam
  3. geli nya .. klau berlaku kat saya , mesti saya histeria

    BalasPadam
  4. Bapakla.....seram lak nk g toilet lps ni...terkucil nnti, hahaha

    BalasPadam
  5. ika pon pernah gak terfikir bnda cmnie.

    BalasPadam
  6. saya pun ade jadik camni tapi lipan. dah dua kali kot. dah la menatang tu jalan laju

    BalasPadam
  7. ehem..tak tahu mama nak bayangkan..mama memang takut dgn ular.camtu..hu2x..

    BalasPadam
  8. hish... mintak simpang le menda ni terjadi kat aku. tengok ular pun aku takut, inikan pulak dia pi parking kat mangkuk tandas.

    BalasPadam
  9. oh tidakkkk!!!! tak sanggup ai..

    BalasPadam