Selasa, 29 Mei 2012

PEMILIK NOMBOR PLAT WWW 1


SIAPA PEMILIK NOMBOR WWW 1???kwn aku ke?tok aku?jiran aku?kahkahkahkahkahkahhh
ampun tuanku....DYMM Sultan Ibrahim Johor....tuanku sgt2 mavlesss..nti selisih jgn lupa lambai2 kat aii taw...hahahahaha

giler kentang tu dia 520K..masyukkkkkkkkkk
kalo aku dpt 520K sure bertidokan tilam duit kahkahkahkahhh

Pemilik nombor WWW 5 plak...DYMM Seri Paduka Baginda Dipertuan Agong



jdlah aku pun dpt gak www...www.arwendanish..lg best...muahahahaha

8 ulasan:

  1. hup hup

    http://handonfeet.blogspot.com/2012/05/ema-nordin-makeover-giveaway.html

    BalasPadam
  2. banyak duit tu...sultan johor...membazir betul!!!

    BalasPadam
  3. kaya la JPJ. kaya la kerajaan. bila la aku nak kaya. kaya kudrat cukup la kan. syukur syukur.

    BalasPadam
  4. ramai org cina je kn nama kt atas tu. pergh kaya boleh beli rumah kot huh

    BalasPadam
  5. a'a, sultan johor dpt www 1 tuh

    BalasPadam
  6. Rasa mcm tak perlu aje pun nk no plat mcm ni...tp tu ckp akak yg takde duit mcm vvip ni, hehe..
    Kot ler duit byk...mgkn sebok nk jgk no plat lawa2 ni utk kepuasan sendiri...mana nk tau, kan sebab tak penah kaya raya mcm tu, hehe..

    BalasPadam
  7. ehem..banyak duit sultan2 tu..betul el..www.arwendanish !!!..hakk2x..

    BalasPadam