Khamis, 3 Mei 2012

MOOD : SUSAH HATI


ntahlah wak...ginilah keadaan aku kdg2 tu...dibelenggu susah hati yg melampau skang ni...w/pun keadaan aku cam ni..tp still perangai giler2 tu ada..huhuhu
tp kalo betullah ini semua sudah tertuliskan..hanya Allah yg Maha Mengetahui apa yg lebih baik pada akukan kan...tp belum terlambat kalo ada jalan penyelesaian
Ya Allah berilah aku kekuatan Ya Allah..sesungguhnya dugaan yang Kau Berikan Ini Aku Belum Bersedia Lagi...tp kalau itu yang terbaik dan Hanya Engkau Sahaja Yang Tahu apa yg terbaik untuk kami...aku sesungguhnya menerimanya seadanya

amin!!!!!
 

11 ulasan:

  1. be strong sis...
    setiap ujian tu pasti de hikmahnya...
    mudah2an segalanya dipermudahklan buat sis.. :)

    BalasPadam
  2. amin..semoga el sekeluarga dalam kesihatan terbaik dan sentiasa mendapat perlindungan dan peliharaanNya. senyum sikit

    BalasPadam
  3. kenapa kak el? sorry lama tak dtg sini sy tak brp sihat. semoga kak el tabah dan kuat ye.

    BalasPadam
  4. Insyallah aku tau hang kuat untuk hadapi semua ni....doakan yg baek2 saja amin

    BalasPadam
  5. bertabah lah el .. ujian dtg pada org² yg layak diuji . chaiyokkk.

    BalasPadam
  6. wei awat ni? aiseh kalau susah hati..cer lah detail..kot-kot kami leh bantu ..

    BalasPadam
  7. wei.. pesal ni wei? ada masalah besau ke wei. ingat Allah. zikir banyak banyak. kalau tak tenang gak jiwa hang tu, wat sembahyang istiqarah mintak petunjuk dari Allah.

    sedih gak aku bila dengaq member dok sedey. jgn putus asa wei. think positif

    BalasPadam
  8. Moga sahabatku ini diringankan segala kesusahan yg dia hadapi..

    Berdoa dan berusahala baiki jika ada yg perlu kita usahakan ye el

    BalasPadam
  9. Wok!! Ang rindu aku x?! ;)
    Aku rindu giler2 kat ang..
    Anak2 ang..
    Kat laki ang x erkkkk.. ;p
    TQ beb atas kata2 semangat doa dr ang tu..
    Aku sgt2 hargai..
    Beb!! Kekadang kita ni diduga & kita rasa dugaan tulah yg plg teruk..
    Sebenarnya ada lg org yg diduga lebih hebat lg dr kita..
    Selagi namanya manusia.. Hidup sbg hamba Allah swt..
    Kita berhad diduga..
    Dari situ kita akan lebih kuat & insaf..
    Dugaan aku mcm ni..
    Dugaan ko mcm tu..
    Tp ia ttp dugaan yg kena kita tempuh dgn redha..
    Andai dugaan itu dtgnya dari DIA..
    Tak mustahil penyelesaiannya pun datang dengan izinNYA..
    Insya'allah!!!
    Moga Allah swt permudahkan segala urusan kita..
    Dia maha mengetahui..
    Amin!!!
    Happy weekend & TC yer.. ;)

    BalasPadam
  10. salam EL..mama tahu EL seorg yg tabah & kuat semangat..apapun yg terjadi ada hikmah yg tersembunyi..tuhan menduga kita insannya..

    BalasPadam