Rabu, 30 Mei 2012

MASTERCHEF SELEBRITI - MEJAR DR FAIZ TERKELUAR


meriah betul Masterchef Selebriti 2012 kali ni
mcm2 hal...ribut taufan dah kt lam Masterchef tu
aku tgk pun gelak guling2 tgk keletah sorg2 selebriti tuh
yg x menahan tu sape lagi kalo bukan selebriti superduper diva tu tu
Azwan Ali (AA)...smlm tgk dia jd leader rs nak hempuk2 beliau..mulut x sudah2 bising pokpetpokpet..pasal bwg pun nak gaduh..itulah AA..kalo x kecoh x gempak xbising..xwat drama queen x sah..mmg pagai lagu tu..nikan juri Adu tu pun faham perangai AA mmg mcm tu kahhhhhhh

yg paling aku nak tergelak taim nak singkir tu...tu dia AA menangis esak2
smpi gulung2 kain selendang beliau..nasib ko baik AA..ko x singkir...
nasib x baik tuk Mejar Dr Faiz...tp tabik beliau pun pandai masak...telor dadar vege smlm mmg sedap komen dr pihak juri hehehehe
 

uolsss amek bwg aiiii...mn bwg aiii..muahahahaha


Nasi Arab Ostrich Jelita

taim aku tgk Azwan msk nasi arab tu kan..tu dia rempah ratus pyalah byk dia masokkan..mnlahpara juri x komen too strong bau nasi arab tu ngan rempah2..wakakaka

Telur dadar vege masak by Mejar Dr. Faiz..sedap kata para juri

Gulai Daging Hijau by Raja Azmi....dgg liat kata para juri



ntahlah aku tgk rmi yg komen kt fb psl Masterchef Selebriti ni x puashati dgn penykirang Mejar Dr Faiz..yg paling layak terkeluar sape lagi Azwan Ali lor...tp aku rs Astro takan keluarkan Azwan Ali yg kecoh tu..lagilah org menyampah tgk AA tu lagi org tgk Masterchef tu muahahahahah...naiklah rating Masterchef tu ye dok...biasalah drama2 ni mmg org suka tgk kahhhhhhhhhhhhhhh


17 ulasan:

  1. aku tak tgk la.. lupa. hari apa ek??

    BalasPadam
  2. untungla org de astro kat umah..hihi
    klu kak el masuk masterchef ni mau rating melonjak2 lagi ni kak..
    nak2 masak mee kari tu..hihi

    BalasPadam
  3. suker tengok farouk lawak....tapi AA tu walaupun hoverrrr tapi cam besss gak...takper mejar faiz kuar dgn maruah...hensem tu hehe

    BalasPadam
  4. sama la dgn kita cik ieyla, umah xde astro...
    ahahahah...nsb ad k.el update jgk la..ahahaha
    kembang idung k.el...aahahahaa (gelak jht)

    BalasPadam
  5. uncle pon pandai masak...

    masak air

    BalasPadam
  6. hahaha... aku memang nak gelak ngan raja azmi & AA tu. ko cayalah el. astro memang tak buang depa 2 orang ni. sebab depa 2 orang ni la yang boleh buat master chef jadi kebabom.

    lagi banyak gimik lagi la naik ranking dia.

    BalasPadam
  7. aku tidokan Dable H. Elok kuar je nak tengok En.Somi cakap dah habis la.. jomla kita tdo.Hampeh!

    BalasPadam
  8. hahah aku pon tgk sanggup tak mandi dulu balik keje padahal weekend ade ulangan kaaah.

    BalasPadam
  9. blum bekersempatan nk tgk lg nasibaik ada ulangan kn..:)

    **psl exabytes tu..printscreen dr nuffnang Analytics

    BalasPadam
  10. AA over acting!! menyampah nyah!

    BalasPadam
  11. tu ler nangis bagai nak rak gitu kan .. kahh .. emm aku pun rs majer x ptt kuor..

    BalasPadam
  12. napa lak dr faiz kuar...kan masakan dia dpt pujian..pelik tul..huhu

    BalasPadam
  13. aku lupa tgk la.. tgk yg ari tue pon yg ulangannya

    BalasPadam
  14. Hahaha saya pun tk suka Dr. Faiz yg trsingkir!! Ishk. Tapi AA tu mmg buat masterchef jadi lagi hot gitewww kehkehkeh

    BalasPadam
  15. el nurul terlepas nengoklah semalam.bila bukak jer mcf dah abes...huhu..mmg nak sangat tgk si AA yang gedik n suka bikin propa

    BalasPadam
  16. ehem..terlepas pulak dr faiz ni..ehem..mama tak suka dgn drama2 astro ni..hikk2x..camne azwan yg poyo tu masih tinggal?..ha2x..

    BalasPadam
  17. itu strategi astro. lagi orang menci AA n anu dlm botol mkn kaye ler asrto...........

    BalasPadam