Khamis, 17 Mei 2012

GAMBAR WAJAH AISHWARYA RAI DULU DAN SEKARANG


Terkejut dengan foto terbaru milik selebriti popular dari India ini. Kalau dulu, dia sememangnya seorang yang sangat cantik sehinggakan namanya sudah begitu sinonim d. 

Kini, Aishwarya Rai sudah boleh dimasukkan didalam senarai selebriti ‘gagal’ kerana gambar terbaru Aishwarya sangatlah menyedihkan berbanding dengan apa yang kita pernah lihat sebelum ini.

Model dan juga aktress ini pernah dimahkotakan Ratu Dunia pada tahun 1994 dan telah berkahwin bersama Abhishek Bachchan, anak kepada Amitabh Bachchan dan mereka berdua telah dikurniakan anak pertama pada bulan November 2011.

Dalam kenyataan Aishwarya Rai kepada media, dia menegaskan bahawa dia mahu menikmati perasaan menjadi ibu tanpa perlu memikirkan masalah berat badan. Namun begitu, media lain telah menulis bahawa Aishwarya telah menghampakan para peminatnya kerana tidak menjaga berat badannya. 


nota bijik: haaa aku pun terkejut gak..hampa pun ye..kalo aku jd cam tu..mau aku meroyan siang malam tgk badan cam tu..tp alahhhhh dia duit byk..anytime leh jek kuruih balik...tp nak heran ape...janji bahagia bersama famili betul dok 

8 ulasan:

  1. heehhehe leh geng ngan aisy sbb gemok lepas beranak hahahaha fefeeling artis aku hahha

    BalasPadam
  2. biasa lah tuu lepas diet terus kurus cantik balik hehehe

    BalasPadam
  3. dh malas jg badan.. ckp nk menyelami perasaan seorg ibu :P haha

    BalasPadam
  4. hahah.. leh kawan ngan aku. kebabom!!!

    BalasPadam
  5. biasa lah sis EL, kecantikan fizikal tiada yg kekal
    sbb tu penting cantik dalam jiwa :) kan kan?

    BalasPadam
  6. Ya Allah..benarkag tu ash?? Huaaaa..mmg mak nangis tak henti kalo bdn mak jd gitu. Naik bambam2 gini pun mak dah risau yg amek..inikan plak smpi jd gitu??

    Oeh tidakkk..mmg sgt2 menghampakanlah..dia kan pernah menang miss apa tah. Wanita tercantik tuh!! Plz la do sumthing sblm semuanya dah terlewat

    BalasPadam
  7. ehem..lbh kurang badan mama je..hu2x.. sedihkan tenguk?..hukk2x..

    BalasPadam
  8. meskipun berbadan gemuk tetapi sama aja tetap cantik,,,,,,,,

    BalasPadam