Rabu, 2 Mei 2012

GAMBAR ROZITA CHE WAN DAN NORA DANISH TERKINI







Love Delhi! Kota penuh dramatis dengan kisah-kisah romantik ini sememangnya satu lokasi yang sesuai untuk Rozita Che Wan membicarakan teman barunya dalam siri eksklusif bersama majalah GLAM edisi Mei 2012.

Majalah GLAM membawa aktres montok, Rozita Che Wan terbang lebih 5000 KM ke negara penuh budaya, India bagi mewarnai muka depan majalah tersebut untuk edisi terbaru. Istimewanya, 42 halaman eksklusif menerima sentuhan daripada jurufoto terkenal, Bustamam Mokhtar menonjolkan sisi indah Rozita Che Wan dalam pelbagai busana berjenama seperti Marc Jacobs.

Kami kagum dengan persalinan ala kolonial musim panas yang dikenakan oleh Rozita Che Wan, sekaligus mewujudkan mood vintaj dalam setiap helaian foto-foto ini.

Mahu tahu kisah lanjut mengenai Rozita Che Wan, dapatkan naskhah GLAM di pasaran sekarang!


 ha ni pun...mmg Nora Danish pun lawo n daring jugak..no wonder byk foto2 dl FB pun cam ni gak beh kurang...haiiiiii dah bergambo seksi terus g umrah...katanya jd duta traveel dpt g umrah free


 Nora Danish ngan Ady Putra


gambar Nora Danish lagi klik SINI

gambar Nora Danish umrah klik SINI

 gambar Rozita Che Wan lagi klik SINI 


ha???montok..tp siyes dlm drama Bunga2 Cinta..npk sgt boobs dia tu wow
giler gabak besau..hahahahahaha daring yg amat....

mood : campur gaul lah susah hati pun ye..huhuhu



10 ulasan:

  1. Nora Danish & Ady Putra gi umrah? wow!

    BalasPadam
  2. dah macam belog abang nara dah ko nehh el..hahahha...

    sian noraaaaa..*tetibe*

    BalasPadam
  3. halamakkkkk gambar-gambar apakah ini..rembes selama 78 saat....haruuu hahahha

    BalasPadam
  4. nk tgk nora danish jaa, hukk...

    BalasPadam
  5. hahha! baca pun nak cam kelam kabuttttt hahhaa

    BalasPadam
  6. mak aih kak batal pose saya cenggini hahaha

    BalasPadam
  7. ehem..ehem..nak wat camne dah namanya retis !!!..nak cakap jugak..owww seksinya dik non !!!..

    BalasPadam
  8. pasal nora danish tu no komen... tp rozita che wan tu comel gak rambut macam tu..

    BalasPadam