Rabu, 18 April 2012

WW - DODOI SI DODOI



bln depan 19/5 genaplah abg danish umo 5 taun..w/pun mama dia sgt2 garang..tgklah manja lebih..tido pun atas riba..siap tepuk2 lagi kt ponggong..ha lena sudah..sian bb tua ni..penat sgt kot...sib bek alana x npk..kalo idok dia keriau nak jugak..muahahahaha

10 ulasan:

  1. aloloooo..manja nya abanggg....

    el, ayah aku DO (Pegawai Derah) port dickson...lokasi rumah tuh, rumah kerajaan...ayah n mak aje yg tinggal kat PD,umah btul ayah kt sban 2...tempat aku berteduh secara free ngan anak2 n laki aku..hehehe

    BalasPadam
  2. manje sungguh baby besar nih...
    hihi... :)

    BalasPadam
  3. anak mama ni...alahai comei sgt....biarla dia nak manja..nikmat tau tido atas riba tu

    BalasPadam
  4. hehehe... namapun anak kan, kena marah mcm mana pun ttp nak manja gak. Tapi kan, kalau aku selalu marah amirul, hubby selalu ckp kat aku. kecik kecik ni marah la mc mana pun dia datang juga ke kita.

    bila dah besar nanti kalau marah marah cenggini terus tak nampak batang idung. nak ke mcm tu? tetiba rasa sedih wei....

    BalasPadam
  5. bila mama marah ni tetap datang jugak.. cian baby besar ni

    BalasPadam
  6. elleh kak saya tau akk suh dia berlakon buat2 tdo kan sbb akk kata nak masukkan dia dlm entry akk.hahaha ni klu ahmad idham tgk.. boley la amik jd pelakon simpanan kahkahkah :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha ko jeles lah tu ko xdpt nak tido atas riba awek kan...beb...ritu abg danish mai kat aku...terus dok manja2 atas riba..sjlah aku pokpok dia last2 dia lena..haaa suwitt kan...ni real ok bkn berlakon semata2..ape kerlass ko mael nak berlakon muahahahahaa

      Padam
  7. hahahaha anak sulung ni memang garang uols tapi manja dia terlebih lebih pulak ;p

    kalah yang bongsu huhu

    BalasPadam
  8. manjanyer abg...sib baik abg yg minta dodoi kalau ayahnya mcm mana? hehehehe

    BalasPadam
  9. adoii dah petang baru akk dpt komen .. adehhh letih nunggu kotak komen ko nie dik huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ps : dikkk dpt tak email akk tuu ????

    BalasPadam