Khamis, 5 April 2012

TODAY LAST CALL - ARWENDANISH 1ST GA

mlm ni mlm bunuh setan...pahala byk tu eh eh hahahahaha
mlm ni jam 11.59mlm berakhir sudah ARWENDANISH 1ST GA (sms wish besday saya ok) hehehe
sape2 yg blum join..haaa xpyh join..muahahahaha
kalo berhajat nak join silalahhh...sempat lagi tu ekekekeke
moh lekasss klik SINI

tp pemenang tu rs xleh la nk bg esok umum..kangkang eh kekangan masa lah plak 
tp within this week aii will inform k..hopefully lahhh hehehehe
sj nak kasi dup dap dup dap skit...
lately ni sgt2 bz..wakluuuuu el sj lah ko ni...lexlah bro...kecoh la lu bro

apa2 pun ha gud luck uolsss...fuh fuh kebabommmm

7 ulasan:

  1. beb walaupun aku tak joint aku tetap sokong ko ...jgn mare yerrrr....siapa yg joint aku aminkan u all berjaya

    BalasPadam
  2. arap2 ada rezeki n bertuah, hee ^^
    Amin amin amin.. :)

    BalasPadam
  3. All the best tuk sume

    Beb, aku x cukup syarat..hukk

    BalasPadam
  4. selamat hari lahir utk puan blog..:)

    BalasPadam
  5. wei.. aku dengar la hang call tu. tapi saja tak angkat phone. muahahaha.

    BalasPadam
  6. ehem bzzznya dia..`hepi bezday el`..gud luck buat semua pemenang..mama ni lemau sikit tang GA tu..hu2x..

    BalasPadam
  7. ehem. kalau menang kat saya. saya akan berganda ganda gumbira..wahahaha :P

    BalasPadam