Ahad, 22 April 2012

TEKNIK HUBUNGAN SEKS


 
Hubungan suami isteri tidak lari dari hubungan seks. Mengikut pandangan pakar, sebaiknya setiap pasangan mengadakan hubungan seks 3 kali seminggu. Ini menjadikan jumlah minima hubungan seks setiap pasangan adalah 12 kali sebulan. Mengambil kira waktu isteri datang bulan selama seminggu atau lebih setiap bulan.

Menurut islam, isteri adalah ibarat ladang untuk suaminya. Si suami boleh boleh buat apa sahaja, APA SAHAJA bersama atau kepada isterinya. Selagi mana tidak melibatkan lubang dubur atau bersama ketika isteri datang haid. Islam melarang pasangan bersama ketika haid dan dubur kerana ia adalah kotor dan boleh mendatangkan mudarat.

Panduan posisi seks dalam islam amat mudah. Tidak bersama ketika haid, tidak melibatkan dubur dan jangan berbogel  ketika bersama. Anda pasti pernah melihat set katil yang mempunyai tiang tinggi di empat penjuru katil. Tujuannya ia boleh dipasang kelambu bagi memudahkan pasangan bersama dengan ruang kawasan yang lebih besar.

Islam tidak melarang pasangan menggadakan hubungan seks, diatas katil, diatas kerusi, diatas sofa, didalam kenderaan, di dapur, di tepi dinding, dilantai. Asalkan panduan diatas dipatuhi beserta dengan doa dan adab-adab ketika berjimak dan selepas berjimak.




Pasangan boleh memilih pelbagai jenis posisi ketika melakukan hubungan seks. Mempelbagai posisi dapat menghilangkan rasa bosan pasangan. Memudahkan isteri mencapai titik kepuasan atau klimax dengan mudah. Mahupun juga dipanggil senaman diatas katil untuk tujuan kesihatan. Suami boleh diatas, isteri boleh diatas, boleh melapik punggung isteri dengan bantal dan banyak lagi. Titik kepuasan setiap wanita adalah berbeza. Lelaki harus pandai dan cepat bermula dari tarikh perkahwinan. Mencari titik kepuasan pasangan agar tidak mendatangkan kemarahan jika isteri tidak mendapat kepuasan ketika melakukan hubungan seks.


Berbagai teknik dalam persetubuhan

Selagi yang namanya  alam termasuk juga manusia, apa sahaja yang ada padanya berubah. Tambahan pula, manusia itu sendiri sukakan perubahan. Jika tidak ada perubahan sesuatu itu akan membosankan. Begitu juga dengan melakukan persetubuhan, jika hanya menggunakan teknik yang sama kemungkinan besar perasaan bosan akan timbul. Oleh kerana itu, bagi pasangan suami isteri yang mengimpikan kenikmatan persetubuhan itu tetap selalu dirasakan, keduanya akan sentiasa mencari teknik atau cara-cara baru dalam melakukan persetubuhan. Agar keduanya akan mendapat kehangatan dalam hubungan.


Kelebihan hubungan seks pelbagai posisi:

1. DAPAT menghilangkan perasaan bosan akibat teknik yang sama.
2. DAPAT menaikkan keinginan untuk bersetubuh.
3. DAPAT meningkatkan kenikmatan berkelamin.
4. DAPAT menjarangkan kehamilan.
5. DAPAT menperolehi kehamilan.

“Isteri-isteri adalah seperti kebun tempat kamu bercucuk tanam, maka datangilah kebun tempat kamu bercucuk tanam itu dari mana sahaja yang kamu kehendaki” (Al-Baqarah:223)


Tujuh posisi seks sebagai panduan. 

1.Teknik berhadap-hadapan.
2. Teknik lelaki diatas.
3. Teknik isteri diatas.
4. Teknik duduk berhadap-hadap.
5. Teknik berjimak di belakang.
6. Posisi duduk di ats kerusi.
7. Posisi berlutut.


1. Teknik berhadap-hadapan

Cara ini dikerjakan oleh kedua belah pihak saling berhadap-hadapan,suami memasukkan zakarnya ke dalam faraj isteri.Setelah itu suami isteri dapat melakukan aktiviti secara seimbang.Dalam cara ini gerakan lambat dan terbatas,sehingga kadangkala agak kurang disenangi oleh kedua pasangan suami-isteri.


2- . Teknik lelaki diatas.

Dengan teknik ini isteri telentang dengan kaki terbuka,di bawah pingulnya dapat diletakkan bantal untuk memudahkan zakar suami dimasukkan lebih dalam.Apabila zakar suami telah masuk,maka isteri dapatlah dirapatkan supaya gesekan zakar dapat dirasakan.


3- Teknik isteri diatas.

Dalam teknik ini suami bersikap tenang,sedangkan isteri memainkan peranannya.Teknik ini sesuai untuk suami yang uzur atau kurang sihat. Dengan posisi ini tangan suami dapat aktif meraba tubuh isterinya supaya cepat terangsang,sedangkan bagi suami sendiri akan dapat melambatkan keluarnya air mani. Dalam cara ini,peluang memproleh kehamilan adalah kurang sebab air mani yang di pancutkan akan keluar dari farajnya.


4. Teknik duduk berhadap-hadap.

Teknik ini dapat dilakukan dengan duduk berhadap-hadapan.Isteri duduk pada peha suaminya sambil membukakan pehanya. Dengan posisi ini keduanya akan dapat saling berciuman atau bercumbu rayu untuk menambah kenikmatan.

Posisi ini dapat memuaskan nafsu kepuasan kepada kedua suami isteri.Keuntungan cara ini ialah bagi suami yang mempunyai kemaluan yang agak pendek.maka zakarnya akan dapat masuk sampai ke dalam.Sedangkan bagi suami yang mempunyai kemaluan yang agak panjang,ia akan dapat mengendalikan menurut kemahuannya.Dan kemungkinan untuk hamil dengan cara ini agak sukar.

 
5. Teknik berjimak di belakang.

Cara ini dapat dilakukan apabila keduanya miring atau isteri menunggang sambil menundukkan kepala sedangkan suami duduk dari belakang. Keadaan demikian suami dapat lebih nikmat dan biarpun jika isteri dalam keadaan hamil.

6. Posisi duduk di atas kerusi.

Cara ini merupakan salah satu cara yang sangat berguna,dimana suami duduk diatas kerusi sedangkan isteri duduk berhadapan di atas peha suaminya. Keuntungan cara ini dapat memberikan kepuasan kepada kedua belah pihak.

 
7. Posisi berlutut.

Dalam posisi ini pihak isteri mengambil sikap berlutut serta menahan badannya dengan sikunya beralaskan bantal atau lantai. Suami kemudian berlutut pula di belakang dengan memasukkan zakarnya sambil memeluk pinggang isterinya. Cara ini sesuai sekali dilakukan pada saat isteri dalam keadaan hamil,sehingga perut isteri tidak bertindih

Disamping cara-cara yang telah dikemukakan di atas,sebenarnya masih banyak lagi cara yang lain.Biasanya dapat di kembangkan oleh pihak suami dan isteri yang telah berpengalaman dalam melakukan persetuhan.
nota bijik: yg dah cuba..gud job dear...yg blum...SELAMAT MENCUBA
kahhhhhh berdekah3

36 ulasan:

  1. muahahahah, malu anak dara neh... bhahahaha

    BalasPadam
  2. erkkk!! apakah ini....

    tutup mata....tutup mata....tak bace ye....hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena baca gak...ambil pengalaman.hehehe

      Padam
  3. :) sejak aku preggykan el, x smpi pn 10kali hehhee
    cian laki aku

    BalasPadam
    Balasan
    1. cian nya laki awk....
      belai2 la dia

      Padam
    2. Iyeke,sabar jer lh.:-)

      Padam
  4. arghh... tak leh baca semua ni. baca sambil sebelah mata tutup boleh? kikikik.. pandai la ko el. laki aku kerja malam minggu ni ko wat N3 ni plak.
    saja le tew.... kahhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  5. klu dulu2 mesti malu2 nk baca.. tp skang da kawin..laju jer eqa baca..hakhak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. main dgn abg nk?

      Padam
    2. Betul..betul..betul..

      Padam
  6. ko memang dik ..
    nie sape yg laki dia kerja mlm nie .... muhahahahaha

    akk baca sambil kerut2 kening sbb jarang mencuba .. ko cakap suh cube kan .. sah lah akan cube muhahahahha ;) tapi maluuuuuuuuuuuuuuuuu
    bluwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ;))

    BalasPadam
  7. jangan kaco..tengah salin nih..tengah salin nihhhhhhhhhh

    BalasPadam
  8. waaa tips intim kluarga bahagia smua istri lomantik.
    hehehehheheheh
    part no.7 tu mmg slese time preggy.. jadi xde alasan time preggy xboleh nk mlakukannya...

    BalasPadam
  9. intai kot celah jari je.. hahahahha...

    BalasPadam
  10. oppps terlebih sudahh...tetiba malula pulak huhu

    BalasPadam
  11. salam el..k.atie dah msj detail tuk kemenangan k.atie kat GA aritu.Terima tak?:D

    BalasPadam
  12. tenkiu for sharaing..sekurangnya blh mnambah ilmu dlm rmhtangga

    BalasPadam
  13. ehem..macam2 ada kat entry EL ni..malu mak..nyah !!!..ha2x..

    BalasPadam
  14. yg nk cube blh cube....he..he..
    yg malu melalu....jgn lupe nk cube...ha..ha
    yg dh cube.....ade lg yg blum dicube tu......hi..hi
    yg geli geleman tu.....dah cube pun satu..pasti..hu..hu.
    yg blum kawin tu .....hei...hei..keluar jauh2...

    idea baik tuk para pasangan jew

    BalasPadam
  15. ini ilmu rumah tangga

    BalasPadam
  16. Akan kucoba smua teknix di atas

    BalasPadam
  17. ML DALAH TJUAN AKHIR BGI YG BELUM PUNYA ISTRI, MW ML CM PCAR BLEH ASLKAN SI PACAR MW ML DAN RSANYA ENAK LYAKNYA SWMI ISTRI.....

    BalasPadam
  18. Info yang menarik untuk di ketahui bersama. Anda juga dapat mengetahui bagaimana untuk membahagiakan pasangan anda dengan 102 posisi seks unik dari 4 Kitab Ilmu Asmara Silam yang dijamin akan membuatkan si dia mengeliat kesedapan dengan nikmat yang belum pernah dialaminya sebelum ini. Sila KLik Sini



    BalasPadam
  19. ilmu rumah tanggaw 2.
    Pnting.hihihihi
    prtama bwt mlu2 tpi mau.

    BalasPadam
  20. tapi saya rasa sebelum tu baik akak cantikkan diri akak sikit..makan la vitamin c ke ape bagi suami lebih berselera pandang akak..ni saya tengok pun takut kak ! ingatkan hantu gigi mane lah tadi..kasi badan cantik dulu..muka tip top baru lah boleh bagi tips gini.entah2 laki akak mengorat perempuan lain kat belakang akak pun akak tak tawu kan.sorry pendapat saya la.maaf kalau kasar bahasa sebab saya rasa akak tak jaga penampilan akak.laki suka isteri jaga penampilan kak oi..

    BalasPadam
  21. Informasinya menarik, untuk pengalaman masa depan..
    Berita Unik

    BalasPadam
  22. Best!!! Heee,,,

    BalasPadam
  23. Ubat kasi makwe ker bini ker awek ker,

    mesti depa kantoi punya. Cubalah buh

    kat minuman mereka herba ni:
    http://skslink.com/female-

    organism


    Dapatkan ubatan herba secara percuma

    jika tidak puas hati dalam 60 hari: http://skslink.com/pharmac

    y
    SKSLink.com/pharmacy

    BalasPadam