Selasa, 10 April 2012

PEMENANG ARWENDANISH 1ST GA - TAHNIAH


Alhamdulilah siap jugak akhirnya senarai pemenang ARWENDANISH 1ST GA
sgt2 hepi n syukur kerana sambutan sgt2lah best
terima kasih byk2 kepada semua yg join


TAHNIAH pada PEMENANG2 YANG BERTUAH
jgn lupa sila beri nama, alamat dan no telefon anda di komen sini ye
yg xclaim dlm ms 3mgu hadiah akan bertukar tgn..ha pray uolsss...prayyyy muahahahaha 


 
X LUPA JUGA TERIMA KASIH BYK BYKKKKKK PADA SEMUA SPONSOR
harap pasnie leh sponsor lagi ok...AMIN
sayang sponsor aii taw hehe



JOM KITA TGK SAPE YG KENAAAAAAAAAAAA!!!!!:)



kain english cotton 4 meter -puan kutu


handbag - mamapipie
wallet -  cik harty


snowcap from Bundleaddict - cik chemist


jam tangan casio unisex from me yaw!!! - dunia kebahagiaanku


 free header from TLF (pro designer yaw!!!) - nice smile...beauty life


cekak from ZQ Craft gambar contoh (1pc) - hasmiza

 

coin purse from ZQ craft (gambar contoh) - atie sayang


keychain from ZQ Craft (gambar contoh) - kylelina


hp casing from ZQ Craft (gambar contoh) - eika nur


gift from Sya Craft

cupcake fm - kakngah 
flower brooch - umie hanie
flower fm - wantie
love keychain - anis sabrina
keychain angrybird - reramaungu


fm hatyai - mawarqaseh
pen holder - cek pipah

pemenang dipilih tru random.org
hadiah dipilih tru cabutan undi oleh en. somi tuan tanah




ok dah..lapo gilakkkkk ni...aku nk g bfast jap...:)



eh kejap2...sape2 nak sponsor next hadiah GA sila kontek el :)
elly_syok007@yahoo.com


41 ulasan:

  1. tahniah kepada pemenang. huhuuu. meriah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. SESUAI UNTUK PINJAMAN KRISMAS
      Hello semua orang, Nama saya Cik Clancy sini Dexter memecahkan TUKAR HIDUP SAYA UNTUK KELUARGA CARA MEMPUNYAI KREDIT A pinjaman yang berpatutan yang akan mengubah hidup anda selama-lamanya Tawaran Testimoni Krismas datang. Saya tinggal di Florida dan saya wanita gembira di Amerika Syarikat hari ini? Saya Broke kehidupan keluarga saya dan sebarang pinjaman yang berubah, saya akan merujuk kepada mana-mana orang yang mencari pinjaman dengan mereka memberitahu diri saya. Mereka perlu bermula hidup saya saya dan memberikan kebahagiaan kepada keluarga saya i $ 250,000.00 membantu saya dengan ini takut membuat pinjaman syarikat jujur dan Allah US dengan kredit sebagai janda dengan tiga kanak-kanak mengatakan dalam talian $ 250,000.00 adalah memerlukan satu dolar pinjaman, mereka benar-benar Tuhan kredit bereputasi Bekerja dengan sebuah syarikat, orang takut. Jika anda memerlukan kredit dan sila hubungi mereka secara langsung dan Clency Wanita mengatakan bahawa anda merujuk kepada mereka sila tidak 100% pasti untuk membayar balik pinjaman. Hubungi melalui E-mel: theresawalkerloanfirm@gmail.com
      SESUAI UNTUK PINJAMAN KRISMAS

      Padam
  2. alhamdulillah, thank you sis :)


    HADIAH : hp casing from ZQ Craft

    ENTRY URL : http://eikanurviolet.blogspot.com/2012/04/arwendanish-1st-giveaway.html

    NAMA : NUR SYAFIQAH LIYANA

    ALAMAT : 14, JALAN DELTA 8/17, SEKSYEN 8, 40000 SHAH ALAM

    NO. TELEFON : 012 361 5475

    BalasPadam
  3. tahniah untuk semua pemenang.....

    BalasPadam
  4. tahniah pada pemenang..tak sempat nak join sedar2 dah abis..

    BalasPadam
  5. Tahniah kepada semua pemenang.

    BalasPadam
  6. tahniah sumer...
    yg mng header tuh... ko bagi emel aku eh? tq :)

    BalasPadam
  7. yyiihhhhaaaa!!!
    bertambah koleksi fm aku.
    aki roger kt fb la eh.. mls nk on emel hihihi!!!

    BalasPadam
  8. tahniah pada semua pemenang
    dikk akk ada buat header itk el tau ..
    nanti mlm akk email
    bg email el kat coment akk erkkk ;)
    kalau sudi lahh ngeh2 ....

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah rezeki sy nampaknya.Terima kasih banyak2 ye utk kain english cotton yg menarik tertarik tu.hehe..

    Ini detailnya:

    NOOR MURNI BT OTHMAN
    BLOK F-1-06 RK ATM KUARTERS SEMELING
    SG LAYAR HUJONG
    08000 SG PETANI
    KEDAH

    HP: 017-4035118

    Suker sbb menang!

    TQ..:)

    BalasPadam
  10. terima kasih penganjur dan sponsors... mng juge ye ;)

    nnti sy emel kot details

    BalasPadam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  12. Tak menang >.<
    Tahniah pemenang! ^^

    BalasPadam
  13. najwa menang header..tapi macam mane nak cakap kat TLF tu??
    kene hantar email ke kat dye?? (reply on my chatbox) tQ ^^

    BalasPadam
  14. lurve4chenta@yahoo.com
    sitinurulnajwa@gmail.com

    BalasPadam
  15. hehe. baru perasan entri ni :) ok, bukan rezeki saya.

    BalasPadam
  16. Tahniah buat semua pemenang.. :)

    BalasPadam
  17. tahniah pada semua... xde rezeki saya nak menang....

    BalasPadam
  18. alhamdulillah rezeki menang fm...xperasan pn ada entry ni...
    sy send detail kt email ye...

    BalasPadam
  19. saya menang..alhamdulillah..
    dah send kat email..
    cek ya:
    fifah1996@gmail.com

    BalasPadam
  20. salam again el,

    saya dah bg details kat FB message tau ;)

    BalasPadam
  21. alhamdulilah menang jam tue.....hehehehe suka sgt coz baru plan nak beli jam baru....wargh.....menangis bonda.....ok bonda bg detail yerk....

    FULL NAME,: nor aziana binti a.aziz

    PHONE NUMBER,:0174844560
    ADDRESS, : BAHAGIAN PINJAMAN PERUMAHAN,SEKSYEN AKAUN(UNIT PENYELENGGARAAN PINJAMAN)NO.9 KOMPLEKS KEMENTERIAN KEWANGAN,PERSIARAN PERDANA,PRESINT 2,PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,62592 PUTRAJAYA

    BalasPadam
  22. alhamdulillah, dpt jugak wallet yg di idam2 kan tue...aw, shuke sgt2..thanks sis...eyh...xdpt nk byk kn hepi giler nih...ekekke..

    Full name : Maznah binti Mustapha
    Phone Number : 0136103667
    Alamat : Jabatan Ketua Menteri Sarawak, Unit Pentadbiran, Tingkat 9, Wisma Bapa Malaysia, 93050 Kuching, Sarawak.

    BalasPadam
  23. alahai.. tak sangka mokcik menang besar.. baru 2-3 hari lepas menung tgk handbag mama yg dah buruk ni.. alhamdulillah.. thanks ye el

    BalasPadam
  24. Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam keadaan huru-hara kewangan atau melakukan Anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Perlu memberi pinjaman hutang mereka atau membayar bil-bil anda atau memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda akan mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman modal daripada bank / institusi kewangan lain tempatan? Anda memerlukan salah Pinjaman atau pembiayaan untuk apa-apa sebab seperti: E-mel: ptlender01@gmail.com

    a) Pinjaman Peribadi, Pengembangan Perniagaan,
    b) Permulaan Perniagaan, Pendidikan,
    c) Penyatuan Hutang,
    d) Pinjaman Wang Keras

    BORANG PERMOHONAN
    Nama: _________
    Alamat: _________
    Negara: _________
    Pekerjaan: _________
    Pinjaman Request__________
    Tujuan loan__________
    Pinjaman Duration__________
    Pendapatan bulanan:_________
    Nombor telefon:_________

    Kami menawarkan pinjaman pada kadar faedah yang rendah sebanyak 3% dan dengan cagaran dan tidak Cagaran, kami menawarkan pinjaman peribadi, pinjaman penyatuan hutang, Capital modal teroka, pinjaman perniagaan, pinjaman pelajaran, gadai janji atau Pinjaman untuk apa-apa sebab ".

    Walau bagaimanapun, kaedah kami menawarkan kemungkinan untuk menentukan jumlah pinjaman yang diperlukan dan juga tempoh yang anda mampu, memberikan anda Peluang sebenar mendapatkan dana yang anda perlukan!

    Hubungi kami melalui E-mel: ptlender01@gmail.com
    Bacon Tasha Elizabeth®

    BalasPadam
  25. Saya Widya Okta, saya ingin memberi keterangan kerja yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada bangsaku yang sedang mencari untuk pinjaman di Asia dan bahagian lain perkataan, kerana ekonomi yang buruk di beberapa negara. Adakah mereka sesiapa yang mencari pinjaman di antara kamu? Kemudian, anda perlu berhati-hati kerana banyak syarikat pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih tulen sekali dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah menjadi mangsa yang 6 kredit peminjam penipuan, saya hilang begitu banyak wang kerana saya mendapatkan pinjaman daripada syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya ditahan oleh rakyat hutang saya sendiri, sebelum i adalah pembebasan dari penjara dan seorang kawan saya yang saya menerangkan keadaan saya kemudian memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat pinjaman reliabl yang SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapat pinjaman saya Rp900,000,000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam tempoh 24 jam yang i digunakan, Jadi saya membuat keputusan untuk berkongsi kerja yang baik dari Allah melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat anda jika anda memerlukan pinjaman anda lebih baik hubungan SANDRAOVIALOANFIRM. menghubungi mereka melalui e-mel:. (Sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (widyaokta750@gmail.com) jika anda mendapati sukar atau mahu prosedur untuk mendapatkan pinjaman.

    BalasPadam
  26. Hello, saya minta Puan Ayesha Sadeeq, Pengurus Sadeeq pinjaman invetments, Adakah anda berhutang? Anda ingin mengembangkan perniagaan anda, membayar bil-bil anda, kerja-kerja pengubahsuaian rumah, atau jika anda perlukan bantuan kewangan tujuan. Kami adalah untuk memberikan kehidupan yang lebih baik kepada orang di seluruh dunia dengan tiada caj untuk permohonan pinjaman polisi kami memberi pinjaman dengan kadar faedah 2% kepada individu dan Syarikat di bawah terma-terma dan syarat-syarat untuk memahami.
    Hubungi kami melalui e-mel: (sadeeqinvestmentplan@gmail.com)

    BalasPadam
  27. Hello, saya minta Puan Ayesha Sadeeq, Pengurus Sadeeq pinjaman invetments, Adakah anda berhutang? Anda ingin mengembangkan perniagaan anda, membayar bil-bil anda, kerja-kerja pengubahsuaian rumah, atau jika anda perlukan bantuan kewangan tujuan. Kami adalah untuk memberikan kehidupan yang lebih baik kepada orang di seluruh dunia dengan tiada caj untuk permohonan pinjaman polisi kami memberi pinjaman dengan kadar faedah 2% kepada individu dan Syarikat di bawah terma-terma dan syarat-syarat untuk memahami.
    Hubungi kami melalui e-mel: (sadeeqinvestmentplan@gmail.com)

    BalasPadam
  28. Halo, aku Puan Maryan sani pemberi Pinjaman Pinjaman Peribadi. Perusahaan Kami menyediakan Pinjaman Pada Tingkat rendah 2%. Apakah Anda Perlu Pinjaman Mendesak Untuk melunasi Utang Anda, Atau Anda membutuhkan Pinjaman Untuk Meningkatkan Bisnis Anda, tagihan TUNAI VISA VISA Anda dan Meningkatkan Anda Fasiliti Perusahaan? Anda Telah Putusan yang Ditolak Oleh bank dan Institusi Kewangan lainnya? Layanan ini kepada Akan Memberikan Baik dojdocb.html entiti, syarikat, Bisnis lelaki dan Wanita Dan Kami TIDAK costomers terburu-buru kami pada TUNAI VISA VISA, melainkan Kita Memberikan Acha lebih pilkada waktu Untuk melunasi laon Acha Telah dikumpulkan. Namun, Peluang Kewangan Pada Langkah pintu Anda, jadi hubungi kami hari ini kepada melalui e-mel di: maryansaniloancompany@gmail.com

    BalasPadam
  29. Halo, aku Puan Maryan sani pemberi Pinjaman Pinjaman Peribadi. Perusahaan Kami menyediakan Pinjaman Pada Tingkat rendah 2%. Apakah Anda Perlu Pinjaman Mendesak Untuk melunasi Utang Anda, Atau Anda membutuhkan Pinjaman Untuk Meningkatkan Bisnis Anda, tagihan TUNAI VISA VISA Anda dan Meningkatkan Anda Fasiliti Perusahaan? Anda Telah Putusan yang Ditolak Oleh bank dan Institusi Kewangan lainnya? Layanan ini kepada Akan Memberikan Baik dojdocb.html entiti, syarikat, Bisnis lelaki dan Wanita Dan Kami TIDAK costomers terburu-buru kami pada TUNAI VISA VISA, melainkan Kita Memberikan Acha lebih pilkada waktu Untuk melunasi laon Acha Telah dikumpulkan. Namun, Peluang Kewangan Pada Langkah pintu Anda, jadi hubungi kami hari ini kepada melalui e-mel di: maryansaniloancompany@gmail.com

    BalasPadam
  30. Hello semua,

    Saya seorang pemberi pinjaman swasta, i menawarkan pinjaman pada kadar 2% ini adalah syarikat yang sah dengan penghormatan dan perbezaan kami bersedia untuk membantu anda dalam apa-apa masalah kewangan yang anda kami menawarkan semua jenis pinjaman jadi jika anda berminat dalam tawaran pinjaman ini sila hubungi kami di e-mel kami: (anggadiman1@gmail.com)

    Juga menyediakan butiran berikut supaya kita boleh meneruskan dengan pinjaman serta-merta.

    Nama:
    Jumlah yang diperlukan:
    jangka masa:
    negara:
    Tujuan pinjaman:
    Pendapatan bulanan:
    Nombor telefon:

    Hubungi kami dengan butiran di atas pada e-mel kami: anggadiman1@gmail.com

    Salam kepada anda semua.

    BalasPadam
  31. Hello semua,

    Saya seorang pemberi pinjaman swasta, i menawarkan pinjaman pada kadar 2% ini adalah syarikat yang sah dengan penghormatan dan perbezaan kami bersedia untuk membantu anda dalam apa-apa masalah kewangan yang anda kami menawarkan semua jenis pinjaman jadi jika anda berminat dalam tawaran pinjaman ini sila hubungi kami di e-mel kami: (anggadiman1@gmail.com)

    Juga menyediakan butiran berikut supaya kita boleh meneruskan dengan pinjaman serta-merta.

    Nama:
    Jumlah yang diperlukan:
    jangka masa:
    negara:
    Tujuan pinjaman:
    Pendapatan bulanan:
    Nombor telefon:

    Hubungi kami dengan butiran di atas pada e-mel kami: anggadiman1@gmail.com

    Salam kepada anda semua.

    BalasPadam
  32. Hello semua,

    Saya seorang pemberi pinjaman swasta, i menawarkan pinjaman pada kadar 2% ini adalah syarikat yang sah dengan penghormatan dan perbezaan kami bersedia untuk membantu anda dalam apa-apa masalah kewangan yang anda kami menawarkan semua jenis pinjaman jadi jika anda berminat dalam tawaran pinjaman ini sila hubungi kami di e-mel kami: (anggadiman1@gmail.com)

    Juga menyediakan butiran berikut supaya kita boleh meneruskan dengan pinjaman serta-merta.

    Nama:
    Jumlah yang diperlukan:
    jangka masa:
    negara:
    Tujuan pinjaman:
    Pendapatan bulanan:
    Nombor telefon:

    Hubungi kami dengan butiran di atas pada e-mel kami: anggadiman1@gmail.com

    Salam kepada anda semua.

    BalasPadam
  33. Hello semua,

    Saya seorang pemberi pinjaman swasta, i menawarkan pinjaman pada kadar 2% ini adalah syarikat yang sah dengan penghormatan dan perbezaan kami bersedia untuk membantu anda dalam apa-apa masalah kewangan yang anda kami menawarkan semua jenis pinjaman jadi jika anda berminat dalam tawaran pinjaman ini sila hubungi kami di e-mel kami: (anggadiman1@gmail.com)

    Juga menyediakan butiran berikut supaya kita boleh meneruskan dengan pinjaman serta-merta.

    Nama:
    Jumlah yang diperlukan:
    jangka masa:
    negara:
    Tujuan pinjaman:
    Pendapatan bulanan:
    Nombor telefon:

    Hubungi kami dengan butiran di atas pada e-mel kami: anggadiman1@gmail.com

    Salam kepada anda semua.

    BalasPadam
  34. Apakah Anda pernah ditolak terus-menerus oleh bank, teman, kerabat, lembaga keuangan Anda?
    Jika Anda membutuhkan pinjaman konsolidasi 2%, kita memiliki banyak rencana yang fleksibel pada panel pinjaman kami untuk membantu Anda,
    Kemudian kabar baik di sini !!! Anda telah datang ke tempat yang tepat yang Anda bisa mendapatkan mudah pinjaman Anda cepat dan,
    * Pinjaman Pribadi (Aman dan Tanpa Jaminan)
    * Kredit Usaha (Aman dan Tanpa Jaminan)
    * Kredit Mobil
    lebih banyak, tanpa fees.We tersembunyi bersertifikat, dapat dipercaya, handal, efisien, cepat dan pemberi pinjaman uang dinamis,
    Kami memberikan pinjaman pada tingkat bunga 2%, jumlah berkisar dari $ 500.000,00 USD untuk $ 80,000,000,000.00 USD dan periode ulang pembayaran 1 tahun untuk durasi 50 tahun

    Mohon kembali ke saya dengan email: Lucysmithloanfirm@gmail.com jika Anda tertarik untuk mendapatkan pinjaman sehingga saya bisa memberikan informasi lebih untuk persyaratan pinjaman dan kondisi
     
    Peminjam Informasi (Information diperlukan bidang muncul dalam cetak tebal).
    Nama Lengkap (s):
    Usia:
    Alamat jalan:
    negara:
    Nomor kontak:
    Jumlah Pinjaman Diminta:
    Pinjaman Tujuan:
    Durasi Pinjaman:
    Status Pekerjaan:

    Hubungi kami melalui email kami Lucysmithloanfirm@gmail.com

    BalasPadam
  35. Halo,
    Saya Nurliana Novi saya ingin berbagi karya Allah yang baik dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi buruk di beberapa negara.
     Saat ini saya tinggal di jakarta di Indonesia. Saya seorang Janda dengan empat anak dan aku terjebak dalam situasi keuangan pada bulan Juli 2016 dan saya perlu untuk membiayai dan membayar tagihan saya
    Saya adalah korban dari penipuan pemberi pinjaman 4-kredit, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan bahwa teman-teman saya menjelaskan situasi saya dan kemudian memperkenalkan saya ke sebuah perusahaan pinjaman yang ELINA JOHNSON PINJAMAN PERUSAHAAN reliabl.
    Bagi orang-orang yang mencari pinjaman? Jadi Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan internet di sini, tapi mereka masih sangat nyata di perusahaan pinjaman palsu.
     Saya mendapat pinjaman saya dari ELINA JOHNSON PINJAMAN PERUSAHAAN Rp500.000.000 sangat mudah dalam waktu 24 jam yang saya diterapkan, jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui ELINA JOHNSON PINJAMAN FIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda, silakan hubungi ELINA JOHNSON PINJAMAN PERUSAHAAN. menghubungi mereka melalui email:. (elinajohnson22@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (nurliananovi96@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

    BalasPadam