Jumaat, 27 April 2012

GAMBAR SAZZY FALAK BERSAMA TWIN


Muka depan majalah Wanita & Wawasan edisi Mei 2012 memang ‘wa wa wee wa’. Bak kata Borat, it’s very nice!

Sazzy Falak menghiasi kulit majalah ini, dan istimewanya beliau turut disertai oleh 2 pasangan kembar hasil perkahwinannya bersama Nazril Idrus, iaitu Iman Lilly & Tiara Rose. Mengikut perkiraan, 28 April 2012 ini adalah ulang tahun kelahiran pertama kedua-dua pasangan kembar ini.

Material batik contengan moden diserlahkan lagi dengan pose-pose istimewa daripada Sazzy Falak, bisa membuatkan mana-mana jejaka menelan air liurnya. Walaupun Sazzy Falak tampak sedikit seksi, namun kami di OHBULAN! HQ lebih suka melihat persona yang dibawa oleh pelakon Gol & Gincu ini.

Apa yang kami boleh katakan, terbaik!







ha pic edit mmg npk gojes laaaa..smpi pic biru tu x npk pun cam sazzy...sazzy ni mmg dr dulu comel n sexy...



nota bijik: 2 3 days ni sgt2 penat lah...penin pun kerap...ha?muahahahaha kahhhhh berdekah3

8 ulasan:

  1. seksa gituu...he3..opsss !!!

    BalasPadam
  2. yup. says so gojes. twins tu bila besar hensem mcm bapak dia tak ek? nak booking tuk anak aku. wah perasannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    BalasPadam
  3. cantiknya sazzy..tapi seksi sikit..he2x..

    BalasPadam