Khamis, 26 April 2012

GAMBAR PIJA MENTOR BERTUNANG


Lama sudah kita tak kedengaran perihal Norafizah Mohd Yasin, atau Pija yang lahir daripada rancangan realiti Mentor musim 2007 ini. Sayang sekali, gelaran juara yang diraihnya tidak menjulang namanya di persada hiburan tempatan berbanding juara Mentor yang lain seperti Black.

Sebelum ini, Utusan Malaysia bertarikh 11 Disember 2011 melalui artikel ‘Pija sudah bertunang?’ pernah mengusik gadis jelita ini kononnya penyanyi yang kini berusia 23 tahun ini telah melangsungkan majlis pertunangan secara senyap-senyap di kampung halamannya di Sabah.

Bagaimanapun, Pija menafikan gosip itu dengan menyatakan kepulangannya ke Sabah adalah atas urusan keluarga. Tambahnya lagi, jikalau dia melangsungkan majlis pertunangan atau perkahwinan, dia akan memaklumkan kepada semua orang.

Sebentar tadi, OHBULAN! menerima kiriman foto eksklusif yang memaparkan suasana majlis pertunangan Pija Mentor musim 1 ini. Tiada sebarang detail yang boleh dikongsikan, namun foto-foto ini sekaligus menjawab persoalan mengenai status Pija yang terkini. Enjoice!

 




UPDATE: KJ, protege kepada Adam dikatakan adalah tunang kepada Pija, betul ke?
 

Ha..betullah tu tu KJ kan kan hahaha

nota bijik: sore Pija ni mmg power best n sedap..orgnya pun kecik molek comel..sayang
plak xfofular mcm black tu kan..

ni baru giler2 simple benau majlis tunang...time aku tunang dulu2 cam ni lah..muka pun nak hampir serupa..ekekekekeke...

tp cer korg tgk hantaran tu..ada hantaran rokok ok...ha aku bc kt komen ohbulan tu
ada pegomen tu kata stgh adat kat Sabah tu mmg cam tu..ada hantaran rokok..tu diberi kepada org tua2 katanya...haaaa ganas x hantaran tu ehehehe..

15 ulasan:

  1. serius nie pija tunang dgn KJ???

    BalasPadam
  2. simple giler majlis dia kan kak. tunang dia dulu ni penah masuk Showdown kat 8tv

    BalasPadam
  3. tak semua yg jd juara tu menjadi.
    mohd protege ziana zain tu pun senyap je...

    BalasPadam
  4. ha.. toi la tu Kj. yang tu tunang dia betoi ka wei? konpius aku ni. hahaha.. sama cam tiem aku tunang dulu. simple mimple jerk. simple tak pe kan. janji rock!!!! up.. janji bahagia smpai ke syurga.

    ada betul ka kawan?

    BalasPadam
  5. tak sangka...patutla masa mentor pija ada datang rupanyer nak sokong tunang KJ..alala sweet sgt!!

    BalasPadam
  6. Betoi ler EL...tunang gaya zaman akak dulu. Mekap dan gaya berpakaian...sempoi jer, kan..hehe..

    BalasPadam
  7. laaaahhh...iya ka? aduhaaiiii..nih mesti yg bagi smgt kat kj supaya join mentor nih..
    hikhikhik
    ap2 pon, doa kan yang terbaik utk diorang berdua..
    :)

    BalasPadam
  8. lain tempat lain caranya kan??? x nah lak aku tau ada hantaran rokok :)

    aku dl xde tunang2, kawen je terus, gelojoh kan... bhahahahaha

    BalasPadam
  9. X brp kenal sgt Pija nie..tahniah utk dia..:-)

    BalasPadam
  10. ooo hantaran ada rokok yer..
    bagus gak.. bg org tua atau penanggah nanti masa kenduri pun boleh.. hehehe

    BalasPadam
  11. ohh tunang sesama artis .. hurmmm harap sampai ke pelamin dan bahagia
    aah lah dikkk , satu layie hantaran dia merah2 semua
    perghhh sgt2 berani ! .. ;))

    BalasPadam
  12. btunang sdah.. congratz utk diorg ^^

    BalasPadam
  13. tahnih utk pija..memang suara dia sedap..simple je majlis diaorg..tak mcm skrg ni..hu2x..

    BalasPadam
  14. Ada bezanya antara bertunang dan merisik, Majlis ini cuma merisik dan belum sampai ke peringkat bertunang untuk penjelasan umum. (saudara K.J)

    BalasPadam
  15. setahu saya mereka memang belum bertunang.... cuma si pija saja tu perasan sudah bertunang... lepas tu dia lagi yang membuat keputusan ingin perpisah dengan si kj.... kesian si kj apa la perasaan dia tu yerr??? bodoh sangat lah pija tu asyik memilih harta je... dia fikir harta tu boleh bahagia kan dia...

    BalasPadam