Rabu, 18 April 2012

GAMBAR NEELOFA : ANGGUN DI KOTA PARIS

Pertama kali melihat foto terbaru Neelofa ini, kami sendiri terpegun dengan seni fotografi yang cuba diketengahkan oleh Annas Easkey.

Apa tidaknya, Annas berjaya mengubah imej stereotaip Neelofa kepada seorang gadis yang boleh membuatkan setiap jejaka terpegun dan terpancar sinar kesucian di wajah Neelofa pada setiap gambar yang ada.

Untuk para peminat Neelofa, anda bolehlah menatap sungguh-sungguh wajah Neelofa selepas ini ya. Biar gambar menceritakan segalanya. Kredit sepenuhnya kepada Annas Easkey Blog & Facebook!








 kedit ohbulan

ermmmm biasa je tgk..tp kalo Izara Aishah atau Hanis Zalikha mmg konpommmmm giler lawooooo 


Izara Aishah


Hanis Zalikha


nota bijik: agak2 kalo Annas Easkey amek aku fotosut..rs2 leh jd cam derang x muahahahaha...jgn mimpi la elllllllll

8 ulasan:

  1. jangan percaya foto... foto hanya menipu... haha

    BalasPadam
  2. boleh aje el kalau nak gmbr2 secantik retis... sediakan ongkos ajelah kan.

    BalasPadam
  3. caiyok..caiyok..el mesti boleh punya la...

    BalasPadam
  4. hehehe... Neelofa pakai baju putih tu. haish.. seksi wooo.
    Nak tanya la. Neelofa ka Ni Lupa? lupa diri. kahhhhhhhhh

    BalasPadam
  5. kita pun kalau di make up sure lagi santeek.. muahahaha

    BalasPadam
  6. Beb!!
    Mcm x percaya je itu dia..
    Lawo nya..
    Weihhh!! Deme x mo ke make up amk gambor aku?
    Lawo gak apa.. ;p

    BalasPadam
  7. kalau akak mahu, lentikkan badan macam neelopa pastu snap gambar pasti jadi....kikiki



    *gambar manipulasi mata selalunya~

    BalasPadam
  8. Allah!!!! klu norlopak ni, mmg cantekk nokkkkk...

    BalasPadam