Jumaat, 27 April 2012

GAMBAR FASHA SANDHA - PELAMIN DAN PERSIAPAN ACARA BERINAI






nota bijik: dah bertudung ke?bgslah kalo gitu kan kan

5 ulasan:

  1. doakan yang baik baik je tuk fasha sabda ni. sebab aku suka bangat ngan dia. bior le org len tak suka yg penting aku suka. biar la dia tak suka aku pun. aku nak suka dia gak. hahaha...

    hmm... mesti cantik dak ni kat atas pelamin tu. sungguh kebal cintamu pada jejai tu ya fasha. harung sampai vintory gak. Tahniah

    BalasPadam
  2. Akhirnya, bernikah jua dia..dah memang tertulis jodoh dia bersama lelaki tu gamaknya.

    Mak pun suka lakonan dia. Last weekend dia berlakon dgn farahin kan?? Perkhhhh..romantiknyaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak neh, menjadik2 typo dia, muahahaha

      fahrin lah, kekekeke

      Padam
  3. alahai comel fasha ni wpun byk gosip huhu

    BalasPadam
  4. hikk2x..mama tak minat fasha..

    BalasPadam