Selasa, 27 Mac 2012

Kakak Curly Girl

nk cite skit psl anak dara aku ni Nur Arwen Dafina si curly gel ni
arwen ni kdg2 nek hangin gak lah melayan dia ni
jenis kuat merajuk..kuat buat perangai
la ni skit2 nak ngis..xboleh itu ini..mula tunjuk protes
xmo dengor ckp...bila kata...xboleh kuar umah lah..panas..menangis ntah hape2
sat lagi kunci pintu depan..dia leh kuo pintu belakang...
pgey2 dia..tgk2 ada kt luo umah dok main ngan anak jiran sbb pintu dah ada org bkk
manaaaaaaaaaaaaaalah sore mama ni x bising..ari2 dok jerit terlolong pggey anak hahahaha

ari tu 1hari elok plak dia xpki diapers...b4 tu haaa terberak dlm umah..sib bek tait keras
la ni dia dok oklah..ckp..mama nak kencing mama nak berak..tp bkn dia buat semua tu
dia nak main ayor dlm bilik ayaq tu...huwaaaaaaaaaa

ni kalo beli air kordial..sarsi tu sllu kami wat stok kt umah
hari2 nak mnm sarsi..mama nak carci mama..1hari mau dkt 80x nak bancuh dlm botol susu (ok tipu bkn 80) hahahaha last2 fedup nak bancuh...sorok..ha mnm air masak je lah anakkk..sat lagi kena kencing manis or penyakit lain plak huh


budak yg giler meroyan hari2 ok


suka buli alana...budak tu seronok main2..suka kaco..eeeeee
 

tp kalo kena marah..mama gak dia mai cari..huh
 

mandi 1hari x sah berkali2..suka main ayor
 

org suh buat pose lentik..ha lentik lampau plak hahaha
 

so far x nah potong rambut arwen...dia potong sndiri pernah..tu pun hat depan sj..sib bek skit...anak2 huh


nota bijik: sape2 nak tya psl GA tu email me kt elly_syok007@yahoo.com
la ni terlampau bz sori guys


11 ulasan:

  1. mmg santek rambut arwen ni...original tak perlu buat2 ..kena jaga elok2 taw

    BalasPadam
  2. hehehe.... anak nak main kat luaq ni memanh aku pun hangin. bukannya apa kan, risau keselamatan dorang tu.

    kellllllllllaasssssssss la rambut dia. Aleesya pun rambut curley gak.

    BalasPadam
  3. Hehehe, satu anak satu ragam, kalau dah 3, mcm2 ragam la.... Tp merreka penyeri hid up Kita :)

    BalasPadam
  4. gitu la pangai anak2 bila semakin membesar.. 1001 helah utk tarik perhatian mak pak, utk duga kesabaran kita nih..

    BalasPadam
  5. rambut tu yang mahal..tapi gedik dier memang sama macam mama dia la hahahaha

    BalasPadam
  6. aku kan rmbt lurus,
    smanagt aku ms anak adar nkw at rambut g2... permannet la konon
    tup2, blom sampai umah pn, rambut aku lrs balik. biler aku pth balik, terkejut amoi tuh tgk rmbt aku. degil. ha ha ha

    BalasPadam
  7. amboi anak mama el nihh...pandai bergaya nihh

    BalasPadam
  8. haha budak2 kak memang kdg2 degil dia geram je kan. rambut dia kerinting mcm anak sedara sy. suka budak rambut kerinting. comel sgt

    BalasPadam
  9. larlinggggggggg..polok polok dulu huhuhu..rindu nyer ngan awok..
    eh rmbut dia cantik la..mcm ada spring..tak yah dah nak curly2 lagi kat saloon uols ;)

    BalasPadam
  10. sy suka girl yg rambut curly camnie.sgt comel.hehe..

    alahai mmg time dia nakal.layankan aje!

    BalasPadam
  11. hahaha..bese la tu kak..budak2 nak membesar..dia dah bese jadi anak bongsu, tetiba ada adik lak n perhatian dah tak sepenuh kat dia, tu yg bt perangai tu..insyaallah dia dah besar sikit nnt dgr la ckp..cumanya akak sabar je la bebanyak..tegor lek lok..main ngan psikologi dia.. n doa la slalu bg anak dgr kata.

    eh, ter nasihat la.. dr sndri pun solo lagi, ada hati nasihat org dah beranak pihak..hikhikhik..

    anyway, jeles kalu tengok rambut budak2 curly gitu..cam nak pinjam je..ekekekekekeke

    BalasPadam