Jumaat, 17 Februari 2012

WANITA DRAKULA - MAKAN AYAM YANG MASIH BERNYAWA

smlm buat bw tiba2 terkujatt bc satu n3 psl stori kt bwh ni
thanks alcatraz77 for share this stori :)


 
Seorang wanita pelik mempunyai satu tabiat yang sangat aneh di mana dia memerlukan seekor ayam hidup untuk memuaskan nafsu makannya. Keghairahan memakan ayam bagi manusia normal adalah apabila ayam tersebut telah dimasak. Namun lain bagi wanita ini. Apa yang peliknya juga, beliau langsung tidak menerima sebarang komplikasi penyakit akibat dari memakan ayam mentah tersebut. Lihat gambar di bawah bertapa rakusnya wanita drakula tersebut sedang makan ayam yang masih lagi bernyawa. Sedap sangat ke tu???

Seorang wanita yang pelik bernama Miskaulah, 38 yang berasal dari Dusun Janganasem, Sidoarjo, Indonesia menghidap penyakit misteri  dan aneh iaitu ketagih untuk makan ayam hidup-hidup tanpa disembelih setiap hari. Miskaulah didakwa mampu memakan 5 ekor ayam hidup setiap hari.

nota bijik: sllunye kalo kaitkan negara belah sn tu kan derang ni kuat black magik ni kan..takut bkn dia yg mkn...'benda' lain yg mkn...kalo bukan harap2 dia dijauhkan drpd penyakit mcm tu

10 ulasan:

  1. ngeri tgk tp kat sana mmg macam² ado ..al felik lah sokmo .

    BalasPadam
  2. erk...kembang tekak plak tgk pic nih..
    Indonesia mcm2 pelik nye kan..

    BalasPadam
  3. aduhhhh...loya tgk pic 2...
    nak termuntah...penyakit misteri apakah nie??

    pelikk je..

    BalasPadam
  4. ish.... nak termuntah tengok aih....

    BalasPadam
  5. loya..

    rakus betul dia kokak ayam tu..

    BalasPadam
  6. Hish, x berani aku nak tgk gambo, apatah membaca detail...huhuhu

    BalasPadam
  7. adehhh makan mentah satu halll
    yg makan tanpa sembelih tuu aper lak cerita ???
    bukan ke dah x halal !!! ...
    huhuhu x heran lahh kalau bukan islamm perempuan nie

    BalasPadam
  8. erkkk..gelinye tgk dia ratah ayam mcm tu jer..

    BalasPadam
  9. yekkkk.... ngan darah2 mcm tu mkn... haiyaaa...

    p/s : tibe2 jadi perogol komen kt sini... huhu

    BalasPadam
  10. ehem..macam2 perangai pelik manusia ni..hu2x..

    BalasPadam