Isnin, 20 Februari 2012

Telatah Dia Yang Mencuit Hati











Dialah Nur Alana Delisha

15 ulasan:

  1. he3...senyum jerr...
    ah ad gigi...smakin comel..he3

    BalasPadam
    Balasan
    1. jgn main2 tau..sekali gigit..mak aii satu kpg dengar mama dia jerit kahakhkahkahhh

      Padam
  2. Salam,
    Berapa umur cucu atuk ni ? Dah besar nanti, tunjukkan foto2 ni kpd dia

    BalasPadam
    Balasan
    1. cucu tok ni hjg bln ni genaplah 11 bulan
      hahahaha opkos nti dia besar..dia gugel lah gambor dia kt sini ahaks

      Padam
  3. haha.. tangkap gambar dalam kelambu. aku tingat masa balik kampung kelmarin dulu. mak su dak Dania ni dok wat ngusik hantu kat dia. nagis tak mau mau.


    huh... kotak & bakul tu gak jadi menan dia noh.tolong lah alana suh ibu kamu beli menan yang bernama menan. bukan bakul or kotak k.

    BalasPadam
    Balasan
    1. t, tu bkn kelambu..tu langsir tingkap...umah kami xde kelambu lor hahaha
      alana mmg suka main kain langsir tu..main cak2 ngan mama dia..ahaks

      ooooo kt umah kami ni x tau lah rsnye dh jd gudang menan..giler byk x tau nak letak mn...bkn beli...paklong dia bagi...

      yg kotak n bakul tu mmg dia suka main..tu pun nak buat cak2 ngan aku hehehe...

      Padam
  4. boh lam box pos ke sini beb... muahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni bukan utk dipos harap maklum ahaks

      Padam
  5. Balasan
    1. baru 6 btg tinie..ntah lambat plak hat gigi lain nak tumbuh..tp hat 6btg ni pun giler kentang sakit dia kokok org hahaha

      Padam
  6. time umur baya alana ni mmg mencuit hatikan.. tp bila dh petah berckp nanti el ha.... mau jd mcm ellesya ni.. geram jek aku.. hehhee

    BalasPadam
  7. hehe...dok dalam kotak tu... sebijik macam si kembar masa kecik2 dulu. siap sorong tarik plak masing2 tu.

    BalasPadam
  8. alahai comelnya haha. kak muka mcm muka akak la. sejbik hihi

    BalasPadam
  9. ehem kejapnya alana dah besar, dah tumbuh pun gigi tu..he2x..

    BalasPadam