Jumaat, 10 Februari 2012

Street Monkeys of Indonesia

 mula2 igt ape tu kan

 giler cool ini monkey hehehe..ko igt ko sorg je ada moto..wa pun ado ok hahaha

cam org pun ada kan

 ni conpom awal2 tau ni monkey hahaha

 hat ni lagi lah..mula2 aku tgk..anak sapalah ni...ghopenye hahaha

cam chunky pun ado...

9 ulasan:

  1. salam pagi El..ehem memang iras2 chunky pun !!!..hikk2x..

    BalasPadam
  2. hang p indon ritu ek? mana? bandung ke? heheheh sonokkk.... bila nak update neh... :P

    BalasPadam
  3. chomel-chomel plak monkey kat indon eh..kretip tuan punyer monkey nehhh...bawa balik sekor sumbat lam beg pon ok gak..hahahaha..

    wahh jauh berjalan nehh..cer update cepat sikitt..tak sabor nak tgk gambor dah nehh..eh

    BalasPadam
  4. hamboi hamboi.. sempat lagi hang pi indon noh. best dak wei sana?

    hang ada jumpa jejaka mcm. RANDI PANGALELA tu tak?

    jaga jaga wei, natang monyet ni. sat wak lari beg hang jenuh dok ligan.Beg tak pa lagi. buat nya dia wak lari baby lagi meroyan la jadinya.

    BalasPadam
  5. Erk..ingatkan patung monyet! ghupanya monyet betul2 la. Huhuhu..kampungs sungguh mak ko nih el! Wakakaka..

    BalasPadam
  6. Ayarkkkkkkkk!!
    Kalau awok le kene kejor ngan makhluk ni..
    Awok dah mencecet lari wok..
    Karang abeh tulang temulang awok ni diratah dek deme..
    Aje nyer nayer teman..
    Wakakakakakakkakakakak!!!
    Wok el, entry arini awok baru up jap ni..
    Ada petik nama mu skit..
    Skit jer tak bnyk..
    Larikkkkkkkkkkkkkkkk!!!

    BalasPadam
  7. hahahha... aku pon tertipu la nih.. aku pon ingat anak sapa.. pandei tol monkey tue...

    ppssstttt weh apasal n3 semlm aku x leh komen pasal tercekik tulang tuh huhu

    BalasPadam
  8. Mcm2 idea dorang...sian lak kat beruk2 tu...huhu.

    BalasPadam