Rabu, 8 Februari 2012

SEPETANG BERSAMA ALANA

 skang umo saya 10 bulan x lm lgi nk msok 11bln pas2 bln 3 nti dah setaun..wahhh
saya dah makin besarr lah hahahahaha
sejak saya "dapat kaki" means boleh jln since umo 9bln...saya sgt hepi sbb
xpyh nak merangkak2 dah..boleh main2 ngan abg n kakak saya..yg paling best boleh dera mama saya hahahahaha

 saya di Padang Kota..saya sangat suker

 saya npk pakcik jual brg mainan

 saya tersengih bila mama say NO!

 mama saya pgg tgn saya takut saya lari sn sini..tp saya lepaskan tgn mama saya..saya suker jln sn sini..abis tu wat ape bw saya kemari..hahaha..sj nak dera mama saya suh kejar saya bg dia exercise byk2..

mana abg n kakak mama!!!tuler jln terkedek2 kena tggl ler hahahaha

 mama saya tggl saya..sampai ati...

 yeayyy..dulu saya tgk dr jauh je..skang sayalah yg konker muahahaha

 naik ikut tgga la dek..bkn kut sini...fedulik ape saya...cittt

 ha kan dah tergelincir...fedulik apa saya..citttttttttttt pjggg

saya jatuh ke saya tergelincir ke..barulah best..tulah namanya zaman kanak2..eh kamoo tu masih kecik larrr..citttttttttt non stop :)

9 ulasan:

  1. Hik3!!!
    Bagus nak..
    Bagus!!!
    Bg mama tu exercise lebih skit..
    Jgn bg dia duk diam jer erkkk..
    Naik segala2nya nanti..
    Wakakakakkakakak!!!
    Larikkkkkkkkkkk!!! ;p

    BalasPadam
  2. alala tomeinyer alana dgn 2 btg gigi tu

    BalasPadam
  3. amboi comeynya ngan bunge sekelup kat kepala ..
    hebat awak yer , 9bln dah jln lajooooo.

    BalasPadam
  4. wah.. si comel ni dah 10 bulan yer. jelez la mak cik dia dah pandai jalan. Aleesya cam na la. umur bape leh jalan????

    kalau la 9 bulan jugak mcm ko. mau dok jenuh la...

    BalasPadam
  5. sian si comel anak akak ni..kepala dia tumbuh pkok bunga

    BalasPadam
  6. alololo chomelnyer Alana ngan bunga berketul-ketul kat kepala...elok jerk diyer pakai..:P

    BalasPadam
  7. wah alana dah blh berjalan..pasni bolihlah minta adik pulak kan alana !!..hikk2x..comilnya alana..

    BalasPadam