Selasa, 21 Februari 2012

Mari Mengaji Bersama Ustaz Danish



Uploaded with ImageShack.us
alhamdulilah sejak dia skul kat tadika islam kt USM tu
dia dah boleh bc al-fatihah...selawat atas nabi..mengucap 2kalimah w/pun xbape nak lancar
2mggu awal persekolahan tu adalah tya kt abg danish..abg belajar ape kt skul..xabis2 dok
jwb..alif ba ta...riso mama..last2 ritu ms aku nak solat..tiba2 terdgr dia bc al-fatihah
terus sebak..adoii anakkk 
dulu dia bc bismilahirohmanirohim pun x bape betul sebutan dia..
la ni sebutan 'ro' tu dah betul
skang ni kalo kita nak solat..boleh la dia ikut2 kita..kdg2 dia nak solat sndiri..w/pun adalah yg xbape nak betul...semoga abg danish lebih cerdik pandai kat skolah tu :)

ari 1st tu kelas kafa..aku nak amek abg danish..tup2 dia tgh dok main2..bila tya cikgu..ahmad danish dah abis bc ke cikgu..cikgu jwb..ahmad danish xmo bc dia nak main..
apa lagi kena bancuh cukup2 la..esoknye..bila amek dia balik..tup2 npk dia tgh dok main2 lagi..tya dia..abg dh bc...terus cikgu nyampuk..ahmad danish org pertama bc...hahahahaha
terus abg danish dtg dkt aku kata..mama..abg dh bc dah mama...abg bc dulu baru abg main smbil tgu mama dtg amek abg...ekekekeke

jgn main2 ngan mama..mama ibu yg garang...ekekeke
abg danish mmg takut ngan mama dia..mama dia lectured dia skit..mmg terus dgr ckp



14 ulasan:

  1. sejuk mummy danish ngandungkan danish....mmg pelajaran agama ni wajib....sedih kekadang ada yg dah besar tak khatam & tak tau ngaji...

    BalasPadam
  2. alhamdulilah...sejuk perut ibu yg mgandungkan

    =))

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. alhamdulillah. semoga jd anak yg soleh ye danish

    BalasPadam
  5. dlu sy ngaji ngn mak sy..sampai patah rehal kena ketuk kat kepala hehe

    BalasPadam
  6. Anak2 ni kalau belajo ngan org mmg cepat je masuk el, nak2 Dia Ada kawan... Kalau ngan Mak ayah payah skit...hehehe

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah.. memang sejuk rasa bila anak kita dah mula bertaktih dalam membaca al quran. Moga cepat pandai. pas ni leh jadi Imam sembahyang ibu plak yer danish. good boy

    BalasPadam
  8. sojuk pewot omak eh ngandung......

    BalasPadam
  9. ala...mama hani x dapat tgk la....sob.sob..camner nak jadi nantu nehhh *aik mama hani ada anak pompuan ker??*

    BalasPadam
  10. adeh mencik x leh lak tgk ..
    selalu macam nie ..
    kalau komp di rumah nie x leh je tgk video nie huhuhu

    BalasPadam
  11. ehem dah pandai danish mengaji !!..syukur alhamdulillah..semuga jadi ank yg soleh..amin..

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah.. moga danish membesar sebagai anak yg soleh.. amboi grg toi mama ni

    BalasPadam
  13. Sejukkkkk pewot leper mama tgk abg danish dah semakin pandai nih!

    BalasPadam
  14. bagus abg danish...semoga jd anak yg soleh..

    BalasPadam