Isnin, 20 Februari 2012

Girls wif Cekak Lampu

balik keje ritu (ntah bila aku x igt)
npk budak 2org tu pakai cekak riben liplap2 berlampu..bs derang bg
hat si kecik elok je x rengek2 suh tgglkan 
ok ok jom kita jln mlm2 wif lampu tu eh


adik dpt kaler ijo


kakak dpt kaler pink


kakak say alana alanaa..gok tu bulan..see tgn kakak tulun dongakan adiknya muahahaha


alana..tu tu tgk atas tu wawawawa bulannnnnn..asik budak tu tgk bulan



nota bijik: shhhhh nk bg tau GA el tu nti ada sponsor ok..tguuuuuuu el review sponsor2 el tu taw..

13 ulasan:

  1. Hamboih hang, mcm retis siap Ada sponsor2... Muahahaha

    BalasPadam
  2. comey cekak rambut ..apekan daya ,anak den bujang bujang belako. kalau mummy yg pakai lawoo dak ? hahaha

    BalasPadam
  3. fuyooo santekla cekak dia cumil sgt....siap ada lampu...auntie nak pinjam bley..geram aku tengok si kecik tu

    BalasPadam
  4. menarik tu cekak rambut siap ada lampu. kalau ada anak2 gegirl ni camnilah el. ni yg buat izan jeles nih...

    BalasPadam
  5. jeles... jeles.. nak aje aku pakaikan kat Dable H tuh....

    BalasPadam
  6. mcm yg eb punya...
    haku nk cr jgk la.. cute jerr tgk arwin & alana pakai..
    hg wat GA.. manaa2

    BalasPadam
  7. wah.. cekak ada lampu gitew. alana & arween dapat cekak. dah danish tu dapat apa? hiksss

    BalasPadam
  8. bertambah panjang la bulu abem kalau aku pakaikan dakEpal cekak reben gedabak camtu....
    kehkehkeh!!!

    BalasPadam
  9. aku sukeerrrrrrrrrrrrrr. eh ko gi ICT ke nih?

    BalasPadam
  10. Wok el..
    Ko x pakai lak cekak tuh?
    Teringin lak aku nak nengok ko pakai..
    Musti cumil macam bulan dilangik..
    Hik3!!!
    Sorry wok semlm aku x dgor bunyi HP masa ko call..
    Telinga ni ada masalah skit..
    Hu3!!!!
    K wok nnt ko dtg Ipoh kita p serbu Mee Rebus Ramlee erk..
    Bgtau agak2 bila nak mai tu?!

    BalasPadam
  11. alah cumel nyeeeeee
    geram lak akak tgk
    masa ke ICT last year .. anak akak sabriena nak jugak ..
    pueh pujuk sbb mahal .. kalau beli x leh beli satu kena dua huhuh
    sib baikk dia paham ;)

    BalasPadam
  12. sukenyer kat miniey mouse pink=)nnt nak bagi merah satulah=)

    BalasPadam
  13. ehem mesti mama dia pun minat cekak rambut2 tu dulu..he2x..

    BalasPadam