Isnin, 27 Februari 2012

Gambar Majlis Persandingan atau Resepsi Lisa Surihani dan Yusry












mmg xsabar dah nk tgk gambar persandingan lisa ok..sggup bgn pagi checkitout kot2 dh ada gambar persandingan lisa ni ok..tup2 ada kt abgnara 


cantek sggh lisa ngan baju tu..mmg seakan  baju kate middleton
mmg manis suwit sgt...mmg kenalah ngan lisa tu..maveles lisa :)

lisa  mmg anggun sekali..rsnye ni lah perkahwinan yg teranggun aku rs hehehe


 update 21/5/12 gambar Lisa dan Yusry bercuti di Singapore klik SINI


aku baru update gambar latest hat atas pya...hehehe


6 ulasan:

  1. crown tu mmg saje senget ah!
    stylo!
    kehkehkeh!!

    BalasPadam
  2. Amboiiii ko stetmen last... Muahahaha

    Tp suwit kan dorg...

    BalasPadam
  3. ok la tu. walaupun yusry ni dah berumur sket tapi nampak cam anak teruna trang tang tang.

    ala.. masam masam time cam ni class pe. pas ni leh la pujuk pujuk plak. main nyorok nyorok bawah katil ke? hape ke baru romantik. kalau tersengih je. nanti ckp terhover plak.

    BalasPadam
  4. tapi aku perasan gambo ni muram jer....gado ka. hehe...takper gado2 manja...

    BalasPadam
  5. dia serius la el khusyuk baca doa.. lgpon ketaq sama kot hehee...
    aku x tgk pon mlm lepas ;p

    BalasPadam
  6. el..cantik kan lisa..ha2x..ayat bawah yg tak bolih blah..hikk2x..peyod !!

    BalasPadam