Ahad, 12 Februari 2012

Bihun Sup Campak2 Gemersik Kalbu

pg td pi cek-up alana..abg n kakak anto jap umah bs...
balik2 dah tghari..adoiii malaih beno nak msk hebat2..kahkahkah hebat ke?lalala

petang2 ni nampak cuaca pun nak ujan
ermmm layan bihun sup pun syok ni..lgpun ritu en. od dok tya bila nak msk bihun sup aii dah beli fishcattt..fishballl...ayammm bagai
nalaaaaaaaaaaa..dah siap bihun sup campak2 hahaha
cam biasa ada bahan x cukup...gasak je lah asal ada rs sudahhh!
bila tya kt anak2..nak bihun sup x?semua kata xnak..ok ok nti kalo mama makan jgn kaco
bila aku dok slurp2 n depa dok mai dkt2 tgk bihun sup tu mcm mengancam kot terus order 
mamaaaaaaaaaaaaa!!!!nak bihun sup
ampehhh baru nak fokus mkn dah kena buli suh amek tuk derang...aiiyakkkkkkkkkkk 
(pinjam sore salina jap) hahahahaha

hambekkkk ko bihun campak2 tu derang tambah berkali2..adoyaiiii sebak ati mama tgk anak2 makan berseleraaaa...wakakakaka..so tgu en. od balik plak..nk idang kt dia

iklan jap


main shame2 ye


segala mak nenek nak msok dlm mulut termasoklah pistol abg danish ahaks


main lelok mama nak masak jap eh


Bihun Sup campak2 Gemersik Kalbu wahhhhhhhhhhhh gitu muahahahaha
pas ni leh gigit cuping tinga laki bini lalalalala

Resepi Bihun Sup Campak2 Gemersik Kalbu

Bahan2: (paling mudah)
Bwg putih
4skawan (blawang, kkmanis, bcengkih, bpelaga)
Sup Bunjut
Fishball dan Fishcat
Kiub Ayam
Isi Ayam
Garam
Air

Cara: Tumis bwg putih, 4 sekawan, fishcat fisball ngan sup bunjut smpi nek bau..Taruh air. Msokan Ayam dan Kiub tadi. Last taruh garam. Masak hgga ayam tadi lembut. 
SIAP sng bukan ahaks
Leh letak sayur sawi, taugeh yg tlh dilayukan. Arrrgghh dok menaip2 ni lapar balik..ok nk smbung makan ekekeke

5 ulasan:

  1. amboi bukan main besar ayam tu huhu

    BalasPadam
  2. Bergemersik kalbuku ini melihatkan ketiak ayam ada seketui dlm mangkok mu itu el.

    P/s: Klu mak msk, campak taugeh lebey2 pastu wajib buat sambil kicap! NYUMMMM

    BalasPadam
  3. Aku ni bukannya hape el, kalau aku masak mee ka, bihun ka, laksa ka. sat lagi depa 2 org tu mesti dok mintak nasi jugak.

    BalasPadam
  4. hang boh spgt ka? aku nmpk beso smcm je mihun tu nok... :P

    BalasPadam
  5. `ehem..asyik melayan gemersik kalbu..sampai sup pun nama 1gemersik kalbu` ek?..ha2x..

    BalasPadam